دانشجویان با روحیه انقلابی اقدام به مطالبه‌گری کنند
کد خبر: 3991449
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸

دانشجویان با روحیه انقلابی اقدام به مطالبه‌گری کنند

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: دانشجویان امروزه نقش مهمی در جوامع داشته و هر کدام وظیفه خاصی را برعهده دارند و برای اینکه آنها به این وظیفه خود به خوبی عمل کنند، باید روحیه انقلابی داشته و به مطالبه‌گری در جامعه بپردازند.

ارسالی| دانشجویان با روحیه انقلابی اقدام به مطالبه‌گری کنند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام عسگر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، ۲۶ مردادماه در همایش «نقش عبرت‌های عاشورایی در تمدن‌سازی» اظهار کرد: در تمدن‌سازی نقش جوانان و روحانیون بسیار مهم بوده و نیاز است که برای تحقق این موضوع رابطه بین روحانیون و جوانان افزایش یابد.

وی افزود: دانشجویان امروزه نقش مهمی در جوامع داشته و هر کدام وظیفه خاصی را برعهده دارند و برای اینکه آنها به این وظیفه خود به خوبی عمل کنند، باید روحیه انقلابی داشته و به مطالبه‌گری در جامعه بپردازند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در این راستا دانشجویان می‌توانند انتقادات و نظرات خود را در رابطه با جامعه و دولت با در نظر گرفتن خواسته‌ها و مطالبات مقام معظم رهبری بیان کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی در جامعه مورد قبول نیست، عنوان کرد: برای اینکه اینگونه فعالیت‌ها در جامعه بیشتر شود، ابتدا باید در دانشگاه‌ها علاوه بر علم‌آموزی نگاه ویژه‌ای به برنامه‌های فرهنگی وجود داشته باشد.

حجت‌الاسلام دیرباز ادامه داد: امروزه دشمنان و در رأس آن آمریکا می‌خواهد با تبلیغات فرهنگی بر باور و اعتقادات مذهبی مردم و جوانان تأثیر بگذارد و تنها راه مقابله با آن انجام کارهای فرهنگی است.

وی عنوان کرد: در یک جامعه، وجود اختلاف نظر بین مسئولان و مردم امری طبیعی است، اما نکته مهم این است که بتوان از این تفاوت‌ها به نحو احسن استفاده کرد.

انتهای پیام
captcha