ترویج و رونق بخش تعاون در اقتصاد؛ نقشه راه وزارت مردم
کد خبر: 3994933
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
در پیام وزیر تعاون به مناسبت هفته تعاون آمده است؛

ترویج و رونق بخش تعاون در اقتصاد؛ نقشه راه وزارت مردم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی پیامی به مناسبت هفته تعاون، اعلام کرد: سیاست‌ها و ترویج بخش تعاون در اقتصاد کشور، حضور و بروز اراده مردمی، سهام داری و مالکیت جمعی مردم بر سرمایه‌های خود، نقشه راه و رسالت وزارت مردم خواهد بود.

ترویج و رونق بخش تعاون در اقتصاد نقشه راه وزارت مردم خواهدبود

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت‌الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی با تبریک هفته تعاون، این هفته را یادآور نگاه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی به تجلی اقتصاد مردمی دانست.

در این پیام آمده است: هفته تعاون، یادآور جایگاه و نگاه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی به مشارکت و حضور اثربخش مردم در اقتصاد و تجلی اقتصاد مردمی است. روح تعاون و توصیه به همکاری را به وضوح می‌توان در آموزه‌های دین مبین اسلام و قرآن کریم مشاهده کرد، کما اینکه تعاون، همکاری و وحدت مردم در بخش‌های مختلف، زمینه ساز انقلاب شکوهمند اسلامی و حاکمیت مردم برکشور بوده است.

تعاونی‌ها را می‌توان به عنوان قالبی مردم محور و نشات گرفته از خواست و اراده مردم برای غلبه تأمین نیاز جمعی بر فردگرایی و اصالت سرمایه دانست. امروزه تعاون در اقتصاد کشور دارای اهمیتی ویژه و نمایان است که نمود آن را می‌توان در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اصل ۴۴ به خوبی مشاهده کرد.

بی‌شک اجرای این سیاست‌ها و ترویج و رونق بخش تعاون در اقتصاد کشور، حضور و بروز اراده مردمی، سهام داری و مالکیت جمعی مردم بر سرمایه‌های خود، نقشه راه و رسالت وزارت مردم خواهد بود.

 ضمن تبریک و پاسداشت هفته تعاون از تمامی زحمت کشان این عرصه؛ همکاران و خدمت گزاران مردم در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هم چنین تعاون گران عزیز که بار اصلی این بخش را به دوش می‌کشند قدردانی می‌کنم و از درگاه احدیت منان برای ایشان توفیق روز افزون مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام
captcha