آغاز ثبت‌نام آموزش‌های رایگان قرآن ویژه کارگران
کد خبر: 3995159
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵

آغاز ثبت‌نام آموزش‌های رایگان قرآن ویژه کارگران

پیرو مصوبه شورای آموزش دارالقرآن خانه کارگر ثبت‌نام آموزش‌های کوتاه‌مدت علوم قرآن ویژه کارگران سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش ایکنا، دارالقرآن خانه کارگر با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری کلاس‌های حضوری، آموزش‌های خود را در قالب مجازی طراحی کرده تا همه کارگران و خانواده‌های ایشان این آموزش‌ها را دنبال کنند و ثبت‌نام مجدد از کارگران سراسر کشور را آغاز کرده است.
 
حسین فلاح خوش‌مشرب، مسئول شعب دارالقرآن خانه کارگر در این خصوص گفت: پیرو مصوبه شورای آموزش دارالقرآن خانه کارگر، ثبت‌نام آموزش‌های کوتاه‌مدت علوم قرآن آغاز شد.

وی افزود: این دوره‌های آموزشی به صورت کوتاه‌مدت یکماهه و به سه شکل آنلاین، آفلاین و تلفنی برگزار می‌شود که در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، فصیح‌خوانی، تجوید مقدماتی، صوت و لحن، حفظ، ترجمه و مفاهیم، تفسیر و تدبر در قرآن کریم، قصص قرآنی، نقاشی با موضوعات قرآن کریم و مربیگری مهد و پیش دبستانی (دوره قرآنی) به صورت آنلاین و در رشته‌های روخوانی، حفظ، مفاهیم و احکام به صورت تلفنی و داستان‌های پیامبران، آموزش قرآن برای کودکان، تفسیر قرآن، تفسیر سوره‌ای به صورت آفلاین در سراسر کشور برپا می‌شود.

مسئول شعب دارالقرآن خانه کارگر تصریح کرد: ماهانه بیش از دو هزار نفر در این دوره‌های آموزشی در سراسر کشور ثبت‌نام می‌کنند. این آموزش‌ها به صورت رایگان برگزار می‌شود. کارگران به همراه خانواده‌های خود می‌توانند تا ۲۳ شهریور جهت ثبت‌نام عدد ۹ را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ پیامک یا از طریق سایت دارالقرآن خانه کارگر به نشانی www.ketabequran.ir اقدام کنند.
انتهای پیام
captcha