برگزاری مراسم یادواره «۹۵ شهید بخش صومای‌برادوست» در ارومیه
کد خبر: 4001020
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷

برگزاری مراسم یادواره «۹۵ شهید بخش صومای‌برادوست» در ارومیه

مراسم یادواره ۹۵« شهید سرافراز بخش صومای‌برادوست» به همت حوزه ۳۰ مقاومت بسیج هشتیان ۶ مهر در ارومیه برگزار شد.

برگزاری مراسم یادواره «۹۵ شهید بخش صومای‌برادوست» در ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم یادواره «۹۵ شهید سرافراز بخش صومای‌برادوست» به همت حوزه ۳۰ مقاومت بسیج هشتیان ۶ مهر در ارومیه برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در این مراسم بر لزوم تبیین دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جوان تاکید و اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس جوانان نقش مهمی در دفاع از وطن و دین داشتند و امروزه نیز باید مفاهیم ایثار و شهادت به نسل جوان انتقال یابد تا آنها نیز رهرو شهدا باشند.

حجت‌الاسلام علی متین افزود: شهید مصداق عینی شهادت است که با انتخاب آگاهانه و در کمال خلوص، هستی خود را یک‌جا به آفریدگار جهان تقدیم می‌کند و به سرچشمه بقا و حیات پیوند پیدا می‌کند و در دوران هشت سال دفاع مقدس آنچه که موجب برتری ما نسبت به دشمن شد، اخلاص و خدایی بودن شهیدان و رزمندگان بود.

وی با بیان اینکه شهدا در مسیر بندگی ثابت قدم بودند، ادامه داد: اگر انسان تحت ولایت‌الله باشد، کارهایی که انجام می دهد، دارای ارزش می‌شود و اگر تحت ولایت طاغوت باشد کارهایش ضدارزش خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه شهادت در راه خدا بالاترین پاداش مجاهدان فی سبیل الله است، عنوان کرد: در اسلام جایگاه شهادت به قدری بالا است که همه علما و بزرگان دین به جای مرگز معمولی آرزوی شهادت را داشتند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه بزرگترین قدردانی از رزمندگان دفاع مقدس ادامه دادن راه شهدا و جاری ساختن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است چون تا زمانی که این فرهنگ در جامعه اسلامی باشد هیچ کشوری جرات نگاه چپ به کشور را نخواهد داشت.

 

انتهای پیام
captcha