حضور در شورای شهر فرصت مغتنمی برای خدمت است
کد خبر: 4003590
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
آیت‌الله حسینی بوشهری:

حضور در شورای شهر فرصت مغتنمی برای خدمت است

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با اعضای شورای شهر بوشهر، عضویت در شورا را فرصت مغتنمی برای خدمت دانست و گفت: باید از این فرصت برای خدمات‌رسانی و رضایت‌مندی مردم در عرصه‌های مختلف استفاده شود.

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری امروز 18مهرماه در نشست با اعضا شورای اسلامی شهر بوشهر، گفت: اهمیت اتحاد و همدلی در تحقق اهداف و برنامه‌ریزی از اهمیت بسزایی برخوردار است و همدلی و همفکری سبب تسریع در تحقق اهداف شده که آثار و برکات مهمی را به دنبال دارد.

حسینی بوشهری با اشاره به اهمیت هم‌افزایی در بین اعضای شورای اسلامی شهر، بیان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر باید دارای هم‌افزایی، جامعیت و الزامات لازم باشند و الزامات شورا این است که همه اعضا باید خود را وقف خدمت بی‌منت برای مردم کنند که سبب رضایت خدا می‌شود.

نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان به اهمیت نقش شورای شهر در سرنوشت شهر اشاره کرد و افزود: حضور در شورای شهر، یک فرصت برای خدمت است و باید از این فرصت برای خدمات‌رسانی و رضایت‌مندی مردم در عرصه‌های مختلف استفاده شود.

نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان با اشاره به ضرورت توجه به مبلمان شهری بوشهر بیان کرد: شهر بوشهر با کمبودهایی همراه است که نیاز به برخی کارهای عمرانی دارد تا به یک تراز برجسته برسد.

وی در ادامه خواستار آسیب‌شناسی مسائل و مشکلات شهری و عملکرد شوراهای قبل شد و گفت: با آسیب‌شناسی که صورت می‌گیرد آسیب و مشکلات پروژه‌های شاخص مشخص و نسبت به رفع آن اقدام شود.

حسینی بوشهری با اشاره به تکمیل طرح جمع‌آوری فاضلاب بوشهر، افزود: اعضا شورای شهر به‌‌عنوان نمایندگان مردم در کنار وظایف ذاتی خود مسائل و مشکلات موجود در شهر همانند طرح فاضلاب بوشهر که یک زخم کهنه شده است را به دستگاه‌های مسئول منتقل و پیگیر حل مشکلات شهر باشند زیرا مطالبه‌گری شورا غیر از مطالبه‌گری فردی است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اعضای شورای شهر بوشهر در کنار فعالیت‌های عمرانی باید در کارهای فرهنگی حضور مؤثر داشته باشند، تصریح کرد: به پروژه‌های فرهنگی ارزشمند که تأثیرگذار در جامعه است اعتبارات و منابع مالی لازم اختصاص یابد.

 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha