گردهمایی «روز قرآنی بوشهر» برگزار شد
کد خبر: 4203991
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

گردهمایی «روز قرآنی بوشهر» برگزار شد

گردهمایی بزرگ فعالان قرآنی از سوی نهادهای فرهنگی و هنری، روز گذشته ۱۶ اسفندماه، به‌مناسبت «روز قرآنی بوشهر» و با حضور استاد احمد ابوالقاسمی در سالن اجتماعات لیان محله خلیج‌فارس منطقه یک این شهر برگزار شد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، گردهمایی بزرگ «روز قرآنی بوشهر»، روز گذشته ۱۶ اسفندماه، با حضور و قرائت مجلسی استاد احمد ابوالقاسمی در سالن اجتماعات لیان محله خلیج‌فارس منطقه یک مرکز استان برگزار شد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر نیز در این مراسم گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در اندیشه تخریب و تضعیف مؤلفه قدرت مردمی انقلاب هستند ولی مردم در انتخابات با روحیه بصیرت و مجاهدت و ولایتمداری در این حضور حماسی برای ارتقای سطح بازدارندگی از توطئه‌های دشمنان خود را نشان دادند.

وی به تحلیل تحریم‌های اقتصادی دشمنان پرداخت و افزود: مردم مسلمان ایران با تمسک به قرآن و عترت همیشه اقتدار‌آفرین بوده و هستند و همچنان در کنار ولایت فقیه ایستاده‌اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر بیان کرد: حضور مردم و تشکل‌های مردمی و دانشجویی در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها موجب تولید قدرت ملی و آفرینش اقتدار بین‌المللی می‌شود.

گردهمایی «روز قرآنی بوشهر» برگزار شد

همچنین برگزاری کارگاه آموزشی تدبر در آیات توسط حجت‌الاسلام والمسلمین عباس صبوحی، اجرای مبتهل از سوی سیدکریم موسوی، اجرای گروه تواشیح بین‌المللی معراج روستای چارک شهرستان دشتی، رونمایی از کتاب مجازی آموزه‌های قرآنی مکتب شهید انقلاب آیت‌الله حاج‌شیخ ابوتراب عاشوری ویژه طرح ملی جلسات خانگی قرآن کریم آستان قدس رضوی و تجلیل از خانواده‌های قرآنی از دیگر برنامه‌های این گردهمایی استانی در بندر بوشهر بود.

 

سیده‌ فردوس رضوی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha