اولین سوگواره خاطره‌نویسی اربعین «دل جامانده عاشق» برگزار می‌شود
کد خبر: 4004660
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷

اولین سوگواره خاطره‌نویسی اربعین «دل جامانده عاشق» برگزار می‌شود

اولین سوگواره خاطره‌نویسی اربعین با نام «دل جامانده عاشق» به منظور ثبت خاطرات‌ مربوط به حماسه عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی برگزار می‌شود.

اولین سوگواره  خاطره‌نویسی اربعین «دل جامانده عاشق» برگزار می‌شودحجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از برگزاری اولین سوگواره  خاطره‌نویسی اربعین با نام «دل جامانده عاشق» خبر داد و گفت: این سوگواره به منظور ثبت خاطرات‌ مربوط به حماسه عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: موضوعات این سوگواره شامل فراق دو ساله عاشقان، حرکت‌های مردمی مرزنشینان، اربعین و فضائل اخلاقی، انسانی و اسلامی، اربعین و شهدای دفاع مقدس و دفاع از حرم، نقش تربیتی اربعین و تغییر دیدگاه‌های زائران، جاماندگان از اربعین و بدرقه و خدمت به زائران است.

همت‌پور درباره شرایط ارسال اثر به این سوگواره گفت: هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر 2 اثر به سوگواره ارسال کند. آثار ارسال شده نباید پیش از این منتشر شده باشند. هر اثر دست کم ۳۰۰ و حداکثر ۳ هزار واژه باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان با بیان اینکه مهلت ارسال اثر به این سوگوار ۳۰ مهر است، افزود: علاقه‌مندان برای ارسال آثار خود با شماره تماس 09167300792 در تماس باشند.

گفتنی است؛ این سوره با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان سازمان بسیج دانشجویی استان و همچنین نهاد کتابخانه‌های عمومی خوزستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha