اجرای 25 عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در قوچان
کد خبر: 4014270
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

اجرای 25 عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در قوچان

فرمانده سپاه ناحیه قوچان از اجرای 25 عنوان برنامه اصلی و 13 برنامه محوری به‌مناسبت هفته بسیج در این شهرستان با شعار «بسیج پاره تن مردم است»، خبر داد.

سرهنگ علی زرقانی، فرمانده سپاه ناحیه قوچانبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، سرهنگ علی زرقانی، فرمانده سپاه ناحیه قوچان، 26 آبان‎ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه قوچان با  تشریح برنامه‌های هفته بسیج، اظهار کرد: توزیع 250 بسته معیشتی، معرفی برترین‌های بسیجی در یک سال گذشته، یادواره شهدای روستاهای شهرستان، برگزاری همایش اقتدار بسیجیان، افتتاح پروژه‌های کارآفرینی و افتتاح مرکز رشد بسیجیان از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج است.

وی افزود: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان دفاع مقدس، دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس، نشست‌های بصیرتی و روشنفکری، برگزاری مسابقه گام دوم انقلاب اسلامی و یادگار ایثار، ویزیت رایگان در شهرها و روستاهای اطراف، برگزاری مراسم آبروی محله از دیگر برنامه‌های این هفته است.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان با بیان اینکه کار رسانه جهاد و تبلیغ آموزه‌های اسلامی است، اظهار کرد: آن‌گونه که رهبر معظم انقلاب بسیج را متعلق به همه ملت ایران دانستند، بنابراین بسیج متعلق به جناح و افراد خاصی نیست بلکه هرکه نسبت به سرنوشت کشور و آرمان‌های انقلاب و بسیج پایدار بماند بسیجی است.

وی با اشاره به شعار امسال  با عنوان «بسیج  پاره تن مردم است»، گفت: از ابتدای انقلاب تا به امروز دیده‌ایم که تشکیلات بسیج به‌صورت مردمی بوده است، بنابراین مردم همراهی کردند و نیاز است مردم را برای نقش‌آفرینی آماده کنیم و جامعه را به‌سوی تمدن نوین اسلامی حرکت دهیم.

زرقانی یادآور شد: بسیج ثروت بزرگ و ذخیره خداداد ملت بزرگ ایران است که در میان رهبر معظم انقلاب مقدس و عظیم بر شمرده می‎شود، بنابراین نیاز است این دستاورد حفظ شود.

سیدهادی اسلامی
انتهای پیام
captcha