تثبیت جایگاه معلم پیش‌نیاز توسعه فناوری است
کد خبر: 4020322
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
آیت‌الله عاملی تاکید کرد:

تثبیت جایگاه معلم پیش‌نیاز توسعه فناوری است

امام جمعه اردبیل، با اشاره به نقش مهم معلم در تربیت نسل آینده، گفت: حمایت از معلم و تثبیت جایگاه او در جامعه پیش‌نیاز توسعه فناوری و خروج از محاصره اقتصادی است.

آیت الله سیدحسن عاملی امام جمعه محبوب اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، امام جمعه اردبیل، 20 آذرماه، در مراسم تجلیل از نفرات برتر استان اردبیل، اظهار کرد: حمایت از معلم و تثبیت جایگاه او در جامعه پیش‌نیاز توسعه فناوری و خروج از محاصره اقتصادی است که بایستیه‌ ارزش‌های علمی در جامعه مقدس شمرده شده و دانش و علوم جدید در جامعه توسعه و گسترش پیدا کند.
وی افزود: بکارگیری شایسته‌ترین افراد در رده‌های مدیریتی جامعه خاصه در ذیل آموزش و پرورش امری مهم و حیاتی است و به همین دلیل انتصاب‌ها در این بخش بایستی به دور از نگرش‌های سیاسی باشد.
عاملی، با اشاره به نقش مهم معلم در تربیت نسل آینده، حمایت از معلم و تثبیت جایگاه او در جامعه را پیش‌نیاز توسعه فناوری و خروج از محاصره اقتصادی دانست و ادامه داد: اقدام معلم در تربیت نسل آینده، جهادی است؛ به همین دلیل پشتیبانی از این قشر در دستور کار همه نهادها و ارگان‌ها قرار بگیرد، از سوی دیگر، اعطای امکانات و وسایل آموزشی به روز نیز از ابزار لازم برای رسیدن به نقطه مطلوب است.

انتهای پیام
captcha