اختصاص 68 هزار میلیارد تومان برای اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمان
کد خبر: 4051040
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶

اختصاص 68 هزار میلیارد تومان برای اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمان

وزیر آموزش و پرورش، گفت: طرح رتبه‌بندی معلمان توسط دولت سیزدهم ابلاغ و 68 هزار میلیارد تومان برای اجرای این طرح مصوب شده که 800 هزار معلم را می‌تواند تحت پوشش قرار دهد.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورشبه گزارش  ایکنا از اردبیل، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش، ۳۰ فروردین‌ماه، در حاشیه سفر به اردبیل در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: برنامه‌ریزی در راستای اجرای طرح لایحه رتبه‌بندی معلمان در سطح کشور برای 700 هزار نفر انجام یافته و برخی ایرادات موجود در این زمینه را با برگزاری جلسات آتی برطرف خواهیم کرد.

وی بیان کرد: ابلاغ طرح رتبه‌بندی معلمان توسط دولت سیزدهم ابلاغ شده و به همین منظور 68 هزار میلیارد تومان برای اجرای این طرح مصوب شده که 800 هزار معلم را می‌تواند تحت پوشش قرار دهد و بی‌شک اختصاص این اعتبارات ویژه نشان دهنده توجه ویژه به حوزه آموزش و پرورش و فرهنگیان است.

وزیر آموزش و پرورش، تصریح کرد: از نیمه سال گذشته اجرای این طرح در سطح کشور قابلیت اجرایی شدن را دارد و امری لازم و ضروری است تا برای بهبود وضعیت آموزش و پرروش در سطح کشور برنامه‌ریزی شود.

نوری بیان کرد: بررسی وضعیت نظام تعلیم و تربیت برای رفع مشکلات و نارسایی‌های موجود و هموارسازی مسیر آموزش حضوری در دستور کار قرار گرفته و از فرصت‌های به وجود آمده بایستی نهایت استفاده را ببریم.

وی تصریح کرد: بایستی با همکاری اولیا خلاهای تعطیلی 2 ساله کرونایی در مدارس کشور نیز جبران شود و با توجه به این که در حال حاضر دانش‌آموزان در 92 درصد مدارس بعد از تعطیلی عید نوروز به صورت حضوری به تحصیل می‌پردازند، تاکنون هیچ یک از کلاس‌ها به صورت غیرمعمول تعطیل نشده است.

وزیر آموزش و پرورش، ادامه داد: رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی در مدارس مبنای کار است و از اولیا خواهشمندیم در صورت مشاهده هر گونه علائم بیماری از آوردن فرزندان خود به مدارس جلوگیری کنند.

انتهای پیام
captcha