رئیس شورای سیاسی حزب‌الله: لبنان قربانی توطئه علیه مقاومت است
کد خبر: 4021842
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱

رئیس شورای سیاسی حزب‌الله: لبنان قربانی توطئه علیه مقاومت است

ابراهیم امین السید با تأسف‌بار خواندن وضعیت لبنان، آن را حاصل تصمیمات نادرست برخی از نهادهای این کشور و همراهی با رژیم صهیونیستی در توطئه علیه مقاومت خواند.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، رئیس شورای سیاسی حزب‌الله، با بیان اینکه کشمکشی که امروز در جهان وجود دارد، چه بین خود ستمگران و چه بین ظالمان و مستضعفان، نبردی بر سر تصاحب ثروت‌های الهی و تسلط بر سرنوشت مردم از طریق تسلط بر منابع ثروت است، وضعیتی کنونی لبنان را غیر منتظره و غیر قابل‌ تصور توصیف کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که این وضعیت نتیجه طبیعی سیاست‌های مالی و اقتصادی است که در 30 سال گذشته از جانب دولت، مجلس بانک مرکزی و قوّه قضائیه لبنان اتخاذ شده است.

امین السید در ادامه تصریح کرد: هرکس با این نوع سیاست‌های مالی و اقتصادی موافق بوده در رسیدن لبنان به این مرحله مسئول است. ما قربانی سیاست‌های 30 ساله و جنایتکاران فاسدی هستیم که ثروت عمومی را غارت کرده و سرمایه مردم را به یغما بردند.

امین السید با مطرح کردن این پرسش که چه کسی جواب سرمایه غارت شده سپرده‌گذاران و پول‌های منتقل‌شده به خارج را می‌دهد، تأکید کرد: لبنان و مردم لبنان قربانی کسانی هستند که برای رسیدن به وضعیت همراه با رژیم صهیونیستی و کشورهای خارجی علیه مقاومت توطئه کردند و هنوز هم ‌چنین می‌کنند، ما قربانی افرادی هستیم که در سال 1982 و قبل و بعد آن با رژیم صهیونیستی متحد شدند و هنوز در حال توطئه علیه مقاومت هستند.

انتهای پیام
captcha