شهید سلیمانی بزرگترین افتخارش این بود که سرباز ولایت است
کد خبر: 4024982
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
امام‌جمعه شهرستان طارم:

شهید سلیمانی بزرگترین افتخارش این بود که سرباز ولایت است

حجت‌الاسلام منصوری با اشاره به فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی گمنام زندگی و خدمت می‎کرد؛ این شهید بزرگوار دنبال نام و نشان و شهرت نبود، بزرگترین افتخارش این بود که سرباز ولایت است.

حجت‌الاسلام منصوری، امام جمعه طارمبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام منصوری، امام جمعه طارم، 10 دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیزکاری، و تشکر از حضور پرشور مردم طارم در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی، گفت: این حضور نشان از همیشه در میدان بودن شما دارد و این  وفاداری دوباره شما را به نظام و انقلاب و آرمان‌های شهدا داشته و ثابت کرد که پشت نظام، انقلاب و ولایت فقیه هستید.

وی بیان کرد: حماسه 9 دی باعث شد فاتحه وقوع هرگونه فتنه در نظام مقدس اسلامی خوانده شود و ملت هر روز هوشیارتر، قوی‌تر و با بصیرت‌تر شوند. این حماسه بزرگ تمامی معادلات و برآوردهای دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی را برهم زد و این مردم  بودند که سیلی و مشت محکمی را بر دهان فتنه‌گران زدند.

امام‌جمعه شهرستان طارم تأکید کرد: امروز آمریکا با یک ملت با بصیر و هوشیار و بیدار و ارتش و نیروهای مسلح و بسیج 20 میلیونی طرف است و هیچ غلطی نمی‎تواند بکند.

حجت‌الاسلام منصوری در ادامه خطبه‌ها سالروز درگذشت آیت‌الله مجتبی تهرانی و آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی از یاران امامین انقلاب و شهادت حسن ایرلو، سفیر ایران در یمن که از سرداران هشت سال دفاع مقدس و برادر دو شهید بودند، را تسلیت گفت.

وی با اشاره به حضور دوباره آمریکایی‌ها در یمن، گفت: آنها در یمن به دنبال مشروعیت بخش به حضور خود و ماندن در یمن هستند، ولی این کار شدنی نیست. عربستان سعودی پس از هفت سال جنگ و هزینه کردن بیش از 400 میلیارد دلار نه تنها وجهه و آبروی خود را در دنیا از دست داد بلکه به‌عنوان رژیم جنایکار و کودک‌کش شناخته شد. آمریکا هر روز ازاین رژیم حمایت می‌کند تا یمن پیروز نشود و یمن را تجزیه کند، اما این آرزو را به گور خواهد برد و پیروزی بزرگ در انتظار مردم یمن است.

حجت‌الاسلام منصوری با اشاره به فرارسیدن 13 دی‌ماه، دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی گمنام زندگی  و خدمت می‎کرد؛ خدمات و فداکاری‌های ایشان رفته رفته بیشتر مشخص خواهد شد. این شهید بزرگوار دنبال نام و نشان و شهرت نبود، بزرگترین افتخارش این بود که سرباز ولایت است و شب و روز فکرش حمایت از مظلوم و مبارزه جانانه با ظالم بود. محبت این سردار بزرگ در دل تمام مؤمنان جهان رخنه کرده و می‌بینیم در دنیا برای حاج قاسم سلیمانی مراسم یادبود برگزار می‌کنند، اینها همه به‌خاطر اخلاص و شجاعت شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی ادامه داد: خون پاک حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس موجب شده است مردم به‌ویژه جوانان عراق به این نتیجه  برسند که حضور آمریکایی‌ها ی تروریست، چیزی جز ویرانی و آشوب و نا امنی برای این کشور نخواهد داشت. دو رویداد بزرگ در حال حاضر در انتظار عراق است، اول تشکیل دولت فراگیر و قوی و دومین رویداد، اخراج نیروهای آمریکایی از عراق که باید اتفاق بیافتد. مردم عراق نباید اجازه دهند آمریکایی‌ها برای حضور و ماندن خودشان در منطقه بهانه‌جویی کنند، همان‌طور که در مذاکرات وین می‌بینیم فقط به‌دنبال بهانه هستند.

امام‌جمعه طارم ضمن گرامیداشت روز جهاد کشاورزی، بیان کرد: کشاورزان عزیز یک قشر زحمتکش و فعالی هستند و باید به‎صورت ویژه از این قشر حمایت شود و مسئولان محترم تلاش کنند تا مشکل کمبود آب و مدیریت آب کشاورز حل شود.

وی ضمن درخواست بررسی مشکلات مردم بخش گیلوان و راه‌اندازی درمانگاه شبانه‌روزی در مرکز این بخش و گازرسانی به روستاهای مجاور به فرماندار و مسئولان ادارات پیشنهاد کرد تا با قرار دادن میز خدمت در ورودی مصلی در صورت امکان هر هفته به نوبت یکی از مسئولان ادارات یا فرماندار محترم در نماز جمعه و در پشت میز خدمت پاسخگوی مطالبات و مشکلات مردم باشند.

مرتضی قاسمی
انتهای پیام
captcha