نقد كتاب «سليمانی عزيز» در كتابخانه علامه دهخدا مياندوآب
کد خبر: 4027373
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

نقد كتاب «سليمانی عزيز» در كتابخانه علامه دهخدا مياندوآب

کتاب «سليمانی عزيز» در کتابخانه علامه دهخدا میاندوآب با حضور فرمانده سپاه این شهرستان به نقد گذاشته شد.

نقد كتاب «سليمانی عزيز» در كتابخانه علامه دهخدا مياندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، كتاب «سليمانی عزيز» اثر گروهی از نویسندگان با حضور حسين فرج‌زاده، جانشين فرمانده سپاه پاسدران، علی عباسی، كارشناس روابط عمومی شهرداری، رامین وحدانی، رئیس اداره کتابخانه‌های میاندوآب و جمعی از مسئولين و كتاب‌داران كتاب‌خانه‌های عمومی شهرستان به صورت حضوری در محل سالن جلسات اداره اين شهرستان و در فضای مجازی از طریق اسكای‌روم، امروز، 19 دی برگزار شد.

جانشين فرمانده سپاه میاندوآب در این نشست با تأكيد بر اين كه هر چيزی كه مزين به نام سردار باشد، ارج و منزلت می‌یابد، اظهار کرد: هر كلمه و هر خط كتاب «سليمانی عزيز» نيز ارزشی والا داشته و  كتاب  با طرح گفت‌وگوها و خاطرات شفاهی دوستان، هم‌رزمان و آشنايان شهيد سليمانی سعی دارد با قلمی ساده و دلنشين، گوشه‌ای از زندگی مرد هميشه در صحنه جبهه مقاومت را ‍‍ پيشكش نگاه خوانندگان كند.

حسين فرج‌زاده با اشاره به هم‌زمانی دومين سالگرد شهادت سردار دل‌ها با ايام شهادت بانوی دو عالم، حضرت زهرا(س) افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) تا پای جان، در حمايت از حضرت علی(ع) و ولايت ايشان ايستادگی كرد و در واقع اولين شهيد راه ولايت محسوب می‌شوند و سردار سليمانی از اين لحاظ سرنوشت مشابهی با ام‌ابيها داشته و در راه ولايت تا پای جان ايستادگی كردند.

وی گفت: سليمانی يک مكتب يک تفكر است شهيد سليمانی يک جهان‌بينی بوده و بر هر فرد و جوان ولايت‌مداری لازم است پيرو اين خط فكری و اين مكتب باشد.

فرج‌زاده تصریح کرد: جای جای اين كتاب مرا به اشک و غم واداشته و دلم برای سختی‌هايی كه سردار بزرگوار برای دفاع از خاک و آبروی اين كشور متحمل شده همچنان داغ‌دار است.

 

انتهای پیام
captcha