جشنواره قرآنی – روستایی استان بوشهر برگزار می‌شود
کد خبر: 4027594
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳

جشنواره قرآنی – روستایی استان بوشهر برگزار می‌شود

جشنواره قرآنی - روستایی استان بوشهر به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و در قالب سلسله اقدامات این استان برای برگزاری مطلوب رویداد «بوشهر نخستین پایتخت قرآنی ایران در سال 1400» برگزار می‌شود.

جشنواره قرآنی – روستایی استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از اعلام فراخوان جشنواره قرآنی - روستایی این استان خبر داد و گفت: این جشنواره به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و در راستای اقدامات رویداد «بوشهر نخستین پایتخت قرآنی ایران در سال 1400» برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی رویداد بوشهر پایتخت قرآنی ایران 1400، با اشاره به اینکه این فراخوان در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره در بخش آقایان در رشته قرائت تحقیق و در بخش بانوان نیز در رشته حفظ یک جزء و پنج جزء قرآن کریم برگزار می‌شود.

ابراهیم کامران در ادامه با تاکید بر اینکه این جشنواره در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار می‌شود، بیان کرد: مرحله مقدماتی این جشنواره در هفته اول بهمن ماه سال جاری به میزبانی روستاهای فعال قرآنی شهرستان‌های بوشهر و مرحله نهایی آن نیز هفته سوم بهمن ماه و به میزبانی روستای فعال قرآنی «نظرآقا» شهرستان دشتستان این استان برگزار می‌شود.

وی در خصوص شرایط و ضوابط لازم جهت حضور در این جشنواره، تاکید کرد: تمامی متقاضیان شرکت کننده در این جشنواره، در صورت سکونت در روستا، شرایط شرکت در جشنواره قرآنی روستایی استان بوشهر را خواهند داشت،‌ در پایان نیز نفرات برتر حاضر در این جشنواره لوح سپاس و هدیه نقدی اهدا می‌شود.

یادآور می‌شود علاقه‌مندان و متقاضیان شرکت در جشنواره قرآنی روستایی بوشهر نخستین پایتخت قرآنی ایران 1400 می‌توانند تا پایان هفته اول بهمن ماه جهت ثبت نام، به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مربوط مراجعه و یا با شماره تلفن 09175905783 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام
captcha