برگزیدگان «رویداد نخبگانی حل مسائل حکمرانی با رویکرد دینی» تقدیر شدند
کد خبر: 4027961
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
در کتابخانه مجلس؛

برگزیدگان «رویداد نخبگانی حل مسائل حکمرانی با رویکرد دینی» تقدیر شدند

در اختتامیه «رویداد نخبگانی حل مسائل حکمرانی با رویکرد دینی» که در کتابخانه مجلس شورای اسلامی برگزار شد، از برگزیدگان این رویداد تقدیر به عمل آمد.

رویداد نخبگانی حل مسائل حکمرانی با رویکرد دینی

به گزارش خبرنگار ایکنا، اختتامیه رویداد نخبگانی حل مسائل حکمرانی 21 دی ماه با رویکرد دینی با حضور عادل پیغامی، سیدعلی روحانی، حجت‌الاسلام کمیل قنبرزاده، احمد امیرآبادی فراهانی، حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، هادی طحان‌نظیف و رسول بخشی برگزار شد.

در پایان این مراسم از تیم‌‎های برگزیده تقدیر به عمل آمد. مرکز جامع ولی امر (عج) در این رویداد موفق به کسب رتبه نخست شد و از اعضای آن «حجت‌الاسلام کمیل قنبرزاده» و «حجت‌الاسلام مادرشاهی» به عنوان اساتید راهبر و «حجت‌الاسلام ابوزاده گتابی»، «حجت‌الاسلام عبداللهی»، «حجت‌الاسلام نحوی»، «حجت‌الاسلام کرمعلی»، «حجت‌الاسلام منصوریان» و «حجت‌الاسلام علوی» و «حجت‌الاسلام حاجی‌پور» به عنوان دبیران گروه تقدیر به عمل آمد. 

همچنین از دانشکده علوم اقتصادی دانشگاه اصفهان که موفق به کسب رتبه دوم شده بود تقدیر شد. «رسول بخشی» استاد راهبر این گروه محسوب می‌شود و «زهرا شهریاری» هم دبیر آن. «محمد امیرعلی»، «عالیه فاطمی‌نژاد»، «فرید کاظمی» و «انسیه مصدقی» از دیگر اعضای این گروه به شمار می‌روند که از آن‌ها تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha