فراخوان سومین همایش جهانی احیای میراث علمای کربلا
کد خبر: 4034110
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴

فراخوان سومین همایش جهانی احیای میراث علمای کربلا

آستان مقدس امام حسین(ع) از عموم پژوهشگران حوزه دین برای شرکت در سومین همایش جهانی احیای میراث علمای کربلا دعوت کرده است.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه آستان مقدس امام حسین(ع)، مرکز مطالعات و تحقیقات کربلای آستان مقدس امام حسین(ع) شرایط ویژه شرکت در سومین همایش جهانی احیای میراث علمای کربلا را اعلام کرد.

نذیر جبار الهنداوی، معاون علمی مرکز گفته است که این مرکز برای شرکت در سومین همایش جهانی احیای میراث علمای کربلا شروط متعددی تعیین کرده است. از جمله اینکه عنوان پژوهش از موضوعات اعلام شده برای همایش باشد و پژوهش شرکت کننده قبلاً به صورت کاغذی یا الکترونیک منتشر نشده باشد و یا قبلاً در کنفرانس علمی دیگری ارائه نشده باشد.

وی افزود: از جمله شروط، تعهد پژوهشگر به روش علمی دانشگاهی در نگارش تحقیق است و درخواست‌ها برای شرکت در این همایش در کمیته تخصصی ارزیابی و انطباق آنها با محورهای کنفرانس تعیین می‌شود.

الهنداوی گفت: پژوهش‌ها در قالب فایل word با فونت(عربی ساده) و اندازه(14) برای متن و (12) برای حاشیه باید باشد؛ مشروط به اینکه تعداد صفحات حداکثر (25) صفحه باشد و خلاصه‌ای به زبان عربی و انگلیسی و حداکثر (400) کلمه داشته باشد و بر روی سی دی همراه با زندگی نامه علمی محقق ارسال شود.

وی ادامه داد: آخرین مهلت دریافت خلاصه پژوهش اول اسفند ماه آینده و آخرین مهلت دریافت کامل پژوهش اول اردیبهشت 1401 به آدرس ایمیل همایش است که در ادامه می آید:

( karbala.center1@gmail.com ).

شایان ذکر است این همایش یکی از فعالیت‌های مهم مرکز است که با شعار «اندیشه و رهبری میرزا محمدتقی شیرازی» در سومین دوره خود برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha