هفتادمین شماره فصلنامه قرآنی کوثر منتشر شد + دانلود
کد خبر: 4042229
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹

هفتادمین شماره فصلنامه قرآنی کوثر منتشر شد + دانلود

مجله علمی کوثر با رویکرد قرآن‌پژوهی در بیست و یکمین سال انتشار و در هفتادمین شماره خود به موضوع قرآن و مهدویت پرداخته است.

فصلنامه قرآنی کوثربه گزارش ایکنا، مجله علمی کوثر با رویکرد قرآن‌پژوهی در بیست و یکمین سال انتشار و در هفتادمین شماره خود به موضوع قرآن و مهدویت پرداخته است، این مجله که به‌مناسبت ایام ولادت حضرت مهدی(عج) در شعبان المعظم سال ۱۴۰۰ منتشر شده به ارائه مقالات علمی از اساتید حوزه و دانشگاه پرداخته است. 

این فصلنامه به صاحب امتیازی مؤسسه فصلنامه قرآنی کوثر و مدیرمسئولی و سردبیری سیدمحمدرضا علاءالدین، رئیس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان اصفهان، دبیر کارگروه اندیشه‌ورزان قرآنی استان اصفهان  و مدیر عامل مؤسسه قرآن‌پژوهان کوثر منتشر می‌شود.

این ویژه‌نامه در یک سیر علمی و پژوهشی هر ساله توسط فصلنامه قرآنی کوثر منتشر می‌شود و در هر سال بخشی از معارف مهدوی(عج) از منظر قرآن و روایات ارائه می‌شود و تاکنون پنجاه مقاله علمی در این موضوع منتشر شده است، مجله قرآنی کوثر تنها مجله قرآنی استان اصفهان است که در سطح بین‌الملل منتشر می‌شود.

شماره‌های ۶۸، ۶۹ و۷۰ فصلنامه قرآنی کوثر مربوط به بهار و تابستان، تابستان و پاییز و زمستان (ویژه‌نامه قرآن و امام مهدی(ع)) منتشر شد. مجلات کوثر از شماره ۶۸ به دو صورت مکتوب و الکترونیک منتشر شده است.

جامعه هدف فصلنامه قرآنی کوثر، عموم جامعه قرآنی به ویژه اساتید حوزه و دانشگاه، قاریان، حافظان، معلمان و اندیشه‌ورزان قرآنی هستند. گستره توزیع بین‌الملل است و سرفصل  مجله تازه‌های  مقالات علمی و پژوهشی در حوزه قرآن‌پژوهی و عترت‌پژوهی است و بر حسب موضوعات ویژه مثل قرآن و مهدویت به آن موضوع می‌پردازد.

فعالیت‌های علمی قرآن‌پژوهان و عترت پژوهان در قالب مقالات علمی و گزارش‌های علمی در حوزه قرآن‌پژوهی با هدف احیای معارف قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و توسعه و گسترش فرهنگ و معارف قرآنی در قالب نظریه‌پردازی اندیشه‌وران حوزه و دانشگاه در این نشریه منعکس می‌شود.

شماره هفتاد فصل‌نامه قرآنی کوثر

انتهای پیام
captcha