فراخوان ثبت نام پیش دبستانی قرآن جوانه‌های گرگان
کد خبر: 4060982
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

فراخوان ثبت نام پیش دبستانی قرآن جوانه‌های گرگان

ثبت‌نام پیش‌دبستانی قرآن جوانه‌ها وابسته به مؤسسه کوثر گرگان برای سال تحصیلی جدید آغاز شد.

پیش‌دبستانی قرآن جوانه‌هامحترم قلی‌پور، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کوثر در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: ثبت‌نام پیش‌دبستانی قرآن جوانه‌ها برای سال تحصیلی 1402-1401، همه روزه از ساعت 7 صبح تا 20 ویژه دختران و پسران گروه سنی 5 و 6 سال انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به سرفصل‌های این دوره اضافه کرد: آموزش الفبای قرآنی، حفظ سوره‌های کوچک قرآن و آیات موضوعی و احادیث، قصص ائمه و واحد کار آموزش مشاغل و فصول و ... از جمله مواردیست که قرآن‌آموزان دختر و پسر، آن را فرا می‌گیرند.

قلی‌پور ادامه داد: ترم تابستانه مؤسسه در زمینه‌های مختلف روخوانی، روان‌خوانی، قرائت، صوت و لحن، تجوید و مفاهیم، نهج‌البلاغه و دوره‌های تربیت مربی قرآنی، رشته‌های هنری و آموزشی چون خوشنویسی، معرق، خیاطی و برپایی کارگاه‌های روانشناسی و مشاوره خانواده برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به مؤسسه قرآن و عترت کوثر گرگان واقع در خیابان امام رضا، کوچه ششم (بلوار حسام ـ حسام سوم) مراجعه کنندو یا با شماره 01732332763 تماس بگیرند.

همچنین در خبر دیگری از این مؤسسه آمده است؛ اجتماع عاشقان روح‌الله به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) و بزرگداشت قیام 15 خرداد و شهید ابراهیم هادی، 14 خردادماه، ساعت 16 در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) گرگان برگزار می‌شود.

این اجتماع از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان، با همکاری مؤسسه قرآن و عترت کوثر گرگان، ستاد بزرگداشت شهید ابراهیم هادی و آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) با روایت‌گری عباس عبداللهی، رزمنده و یادگار دفاع مقدس، سخنرانی حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان و مداحی محمد زمان بیگی و محمد غزالی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha