حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید خوزستان شد
کد خبر: 4074741
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید خوزستان شد

حسن نورانی، به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان معارفه شد.

حسن نورانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان

به گزارش ایکنا از خوزستان، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید خوزستان، امروز 9 مرداد در سالن اجتماعات گیت‌ بوستان اهواز برگزار شد. در این مراسم حسن نورانی، که پیش از این معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بود، به عنوان مدیرکل بنیاد معارفه شد.

نورانی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل سابق بنیاد شهید استان اظهار کرد: هشت سال از راهنمایی‌های آقای فرجیان استفاده کردم و اصرار ایشان بود که این مسئولیت را بپذیرم و از همه عزیزان درخواست دارم تا ما را به عنوان خادم خانواده شهدا یاری کنند. جایگاه بنیاد شهید خوزستان باید ارتقاء پیدا کند و اقتدار آن بیشتر شود.

وی گفت: رئیس بنیاد شهید کشور، در زمینه تحقق عدالت بسیار اصرار دارند و عدالت یک نقطه کلیدی است که اگر بخواهد اجرا بشود ممکن است فرد را با سختی‌ها، ملامت‌ها و حتی تهمت‌هایی مواجه سازد، اما مطمئنم با حمایت و همیاری شما می‌توان از این خان گذشت.

عبدالرضا فرجیان، مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم گفت: هشت سال از مسئولیت حقیر در بنیاد شهید استان گذشت. در این مدت آنچه در توان ما بود و قدرت اجرای آن را داشتیم، به همت شما انجام شد. بالغ بر 34 سال از خدمت حقیر در سپاه، جهاد سازندگی و بنیاد شهید می‌گذرد که این هشت سال متفاوت با سال‌های دیگر بود چراکه در آن دوره خدمت به بهترین بندگان خدا بود.

فرجیان گفت: امروز به همت شما استان خوزستان در شاخص‌های مختلف در رتبه 1 تا 9 قرار دارد. ما در سه حوزه اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف جزو دستگاه‌هایی هستیم که پنج سال پیاپی رتبه اول را کسب کردیم. در جشنواره شهید رجایی نیز با سنجش خدمات و عملکرد در حوزه‌های مختلف موفق به کسب عنوان دستگاه برتر در سه سال متوالی شدیم.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای مدیرکل جدید بنیاد شهید گفت: آقای نورانی به عنوان فرزند شهید در معاونت فرهنگی کارهای خوبی انجام داده است. در پایان از خانواده‌های شهدا طلب دعا و حلالیت می‌کنم و در ادامه مسیر هم خدمت به خانواده شهدا را سرلوحه کار خود قرار می‌دهم.

انتهای پیام
captcha