نگاهی به بسته‌های آموزشی مؤسسه قرآنی خانه نور تهران
کد خبر: 4080556
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶

نگاهی به بسته‌های آموزشی مؤسسه قرآنی خانه نور تهران

بسته‌های آموزشی ویژه خردسالان و مقطع پیش‌دبستانی 3 تا 5 سال از سوی مؤسسه قرآنی خانه نور تهران تهیه و چاپ شده است.

بسته‌های آموزشی مؤسسه قرآنی خانه نور تهرانبه گزارش ایکنا، معاونت کودکان و نوجوانان مؤسسه تخصصی قرآنی خانه نور تهران با بیش از 25 سال فعالیت و سابقه اجرایی، بسته‌های آموزشی خود را ویژه مقطع پیش‌دبستانی و کودکان سه و پنج سال به‌روزرسانی کرده است.

این بسته‌های آموزشی در مقطع پیش‌دبستان شامل هشت کتاب آموزشی در سرفصل‌های علوم، آشنایی با مشاغل، دست‌ورزی پیش‌دبستانی، انگلیسی، اعداد و اشکال، زبان‌آموزی، ریاضی است. همچنین بسته آموزشی گروه سنی پنج‌ساله‌ها شامل آشنایی با اعداد و نقطه‌ها، علوم، مفاهیم، آشنایی با حروف الفبا و زبان انگلیسی و بسته آموزشی گروه سنی سه تا چهار سال شامل آشنایی با حیوانات، شکل و رنگ است.

همچنین این مؤسسه داستان‌های جزء سی‌ام قرآن را در قالب یک بسته تهیه کرده است. تهیه و چاپ فلش‌‌کارت‌های 64 عددی آموزش حروف الفبا، کتاب «من کودکم را دوست دارم»، «آموزش تخصصی روخوانی» و «چگونه کودک خود را تربیت کنیم» از دیگر اقدامات تألیفی این مرکز قرآنی است.

علاقه‌مندان برای تهیه بسته‌های آموزشی می‌توانند با شماره ۰۹۱۰۰۷۵۵۷۶۰ تماس بگیرند یا برای اطلاع از سایر تألیفات مؤسسه می‌توانند در کانال «محصولات موسسه تخصصی قرآنی خانه نور» در پیام‌رسان تلگرام عضو شوند.

انتهای پیام
captcha