قرارگاه جهادگران قرآنی در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 4084689
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶

قرارگاه جهادگران قرآنی در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل اتحادیه قرآنی کرمانشاه از راه‌اندازی قرارگاه جهادگران قرآنی استان خبر داد و گفت: قرارگاه جهادگران قرآنی در حوزه‌های مختلفی، چون آسیب‌های اجتماعی، جهاد تبیین، تربیت ده میلیون حافظ و مصوبات و تفاهم‌نامه‌های قرآنی که بین دستگاه‌های استان طی سال‌جاری منعقد خواهد شد، راه‌اندازی می‌شود و سعیمان بر استفاده از افراد متخصص در این قرارگاه برای پیگیری اصولی و تخصصی طرح‌ها است.

پیمان سلیمی مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه

پیمان سلیمی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به سفری که مدیرعامل اتحادیه کشوری به استان داشت، اظهار کرد: طی سفر استانی مدیرعامل اتحادیه قرآن کشور به کرمانشاه چندین نشست و جلسه در استانداری، دفتر امام جمعه، شهرداری کرمانشاه و نشست با مدیران مؤسسات برگزار و قرار شد که برنامه‌های حوزه قرآنی استانی با تشکیل قرارگاهی توسط این اتحادیه در محور‌های مختلفی، چون آسیب‌های اجتماعی، جهاد تبیین، تربیت ده میلیون حافظ و مصوبات و تفاهم‌نامه‌های قرآنی که بین دستگاه‌های استان طی سال‌جاری منعقد خواهد شد پیگیری و اجرایی شود.

وی افزود: از ابتدای امسال یکی از برنامه‌های اصلی این اتحادیه موضوع راه‌اندازی قرارگاه جهادی بوده و در دستور کار نیز قرار گرفته است.

سلیمی بیان کرد: یکی از اهداف راه‌اندازی قرارگاه استانی جهادگران قرآنی، گسترش فرهنگ قرآنی بین مردم، قرآنی کردن گروه‌های جهادی و نهادها و ارگان‌هایی است که با اتحادیه همکاری دارند.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده گروه‌های جهادی که زمینه آموزش قرآنی دارند، در سامانه اطلس جهادی با عنوان گروه‌های جهادی قرآن ثبت می‌شوند.

وی اظهار کرد: برای راه‌اندازی این قرارگاه اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه نسبت به راه‌اندازی پنج کارگروه اقدام خواهد کرد و برنامه‌های کلان استانی که درحال تدوین بند‌های آن برای اجرایی شدن هستیم را پیگیری می‌کنیم.

سلیمی به تفاهم‌نامه‌هایی که قرار است با استانداری و شهرداری و آموزش و پرورش استان درخصوص همکاری گسترده منعقد شود اشاره و بیان کرد: ظرفیت‌های قرآنی خوبی در استان کرمانشاه وجود دارد که با امضای این تفاهم‌نامه‌ها ساماندهی بهتری نسبت به آن شکل خواهد گرفت.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با اجرایی شدن این تفاهم‌نامه‌ها فعالیت‌های قرآنی شکل جهادی به خود بگیرد.

انتهای پیام
captcha