اجرای پویش «عبای آسمون» از سوی اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش
کد خبر: 4186842
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷

اجرای پویش «عبای آسمون» از سوی اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش

پویش «عبای آسمون» از سوی کانال مصباح‌الهدی اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش اجرا می‌شود.

پویش «عبای آسمون»

به گزارش ایکنا، پویش «عبای آسمون» از سوی کانال مصباح‌الهدی اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی از 15 تا 25 آذرماه برگزار می‌شود.

این پویش با محوریت کتاب صوتی «عبای آسمون» با صدای سیدحسین متولیان و فاطمه سادات متولیان و از سوی مؤسسه فرهنگی - هنری منادی تربیت وزارت آموزش و پرورش تهیه و تولید شده است.

دانش‌آموزان مقطع ابتدایی می‌توانند به ضبط فایل صوتی خود و یا یکی از اعضای خانواده خود(که خوش صداست) با انتخاب صفحات تعیین شده، صفحات ۴و۵ (باهم)، صفحه۷، صفحه۸، صفحه۱۰، صفحات۱۲و۱۳ (باهم)، صفحه۱۴، صفحات۱۶و۱۷ (باهم)، صفحه ۱۸، صفحه ۲۱، صفحات ۲۲و۲۳ (باهم) اقدام کنند.

همچنین، دانش‌آموزان می‌توانند فایل صوتی خود را همراه با مشخصات فردی، از طریق شاد به آیدی ebaiasman1402@ ارسال و برای دریافت اطلاعات بیشتر به کانال مصباح‌الهدی شاد به نشانی mesbaholhodamedu@ مراجعه کنند. اسامی  برگزیدگان به قید قرعه 13 دی‌ماه اعلام می‌شود.

یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی - منادی تربیت وابسته به معاونت پرورشی و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش ناشر کتاب‌های کودک و نوجوان است و در راستای تحقق اهداف این معاونت در سال 1368 تاسیس شده است. همچنین اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش در راستای تقویت بنیه دینی و مذهبی دانش‌آموزان در بستر شبکه شاد، 17 کانال و قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز را راه‌اندازی کرده‌ است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha