اقدامات اغتشاشگران را نباید به حساب مردم گذاشت
کد خبر: 4088119
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳

اقدامات اغتشاشگران را نباید به حساب مردم گذاشت

امام جمعه بخش ششده شهرستان فسا با اشاره به حوادث اخیر در سطح کشور، گفت: ما بین مردم هستیم و اطلاع داریم که آحاد جامعه به نیروی انتظامی علاقه و اعتماد دارند و این تعداد محدودی که با برنامه حرکت کرده و دست به اغتشاش زده‌اند را نباید به حساب مردم گذاشت.

جلسه اخلاق کاربردی فرماندهی انتظامی ششده و قره بلاغبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا کشاورزی، امام جمعه بخش ششده شهرستان فسا امروز، 4 مهرماه در جلسه اخلاق کاربردی که باحضور کارکنان انتظامی در ستاد فرماندهی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به حوادث اخیر در سطح کشور، اظهار کرد: ما بین مردم هستیم و اطلاع داریم که آحاد جامعه به نیروی انتظامی علاقه و اعتماد دارند و این تعداد محدودی که با برنامه حرکت کرده و دست به اغتشاش زده‌اند را نباید به حساب مردم گذاشت.

وی با قدردانی از فرماندهی انتظامی بخش ششده و قره بلاغ، ادامه داد: از مردم می‌شنویم که پلیس، حُکم شورای حل اختلاف را دارد و این موضوع باعث شده است که مجموعه انتظامی پناهگاه امنی برای مردم باشد.

امام جمعه ششده فسا افزود: حتی افرادی که در اغتشاش بوده‌اند نیز در مواردی دچار مشکل شده و به پلیس نیاز پیدا کرده‌اند و مردم‌داری پلیس قابل تقدیر است.

کشاورزی با اشاره به برداشتی از فرمایش رهبر انقلاب که فرموده‌اند اصل  خدمت توفیق است، اظهار کرد: قدر خودتان را بدانید؛ چرا که هرکسی توفیق خدمت به مردمی که محب اهل بیت(ع) هستند را پیدا نمی‌کند.

انتهای پیام
captcha