برگزاری کلاس اخلاق ویژه حافظان در دارالقرآن اهل بیت(ع)
کد خبر: 4096423
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

برگزاری کلاس اخلاق ویژه حافظان در دارالقرآن اهل بیت(ع)

کلاس اخلاق ویژه حافظان مدرسة‌‌القرآن در مؤسسه دارالقرآن اهل‌بیت(ع) خمینی‌شهر برگزار شد.

کلاس اخلاقبه گزارش ایکنا، پنجمین کلاس اخلاق با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد داستانپور، محقق حوزه و دانشگاه ویژه حافظان مدرسة‌القرآن در مؤسسه دارالقرآن اهل‌بیت(ع) خمینی‌شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام داستانپور  با اشاره به اسوه و الگو بودن پیامبر اسلام(ص) ویژگی‌های آن حضرت را اینگونه بیان کرد: حضرت محمد(ص) سه ویژگی داشتند؛ هدف بلند، سریع حرکت کردن و وابسته نبودن به امکانات.

داستان‌پور با اشاره به هدف بلند گفت: هدف‌گذاری یکی از مهم‌ترین مبانی موفقیت است. همه ما انسان‌ها خواسته‌ها و آرزوهایی داریم و با تمام وجود می‌خواهیم به آن‌ها دست یابیم اما باید بدانیم داشتن یک آرزو و رؤیا به تنهایی نمی‌تواند تضمینی برای تحقق آن رؤیا باشد.

این محقق حوزه و دانشگاه ادامه داد: وقتی که اهدافتان را تمیز و واضح می‌نویسید آن‌ها یک قدرت از خودشان در ذهنتان ایجاد می‌کنند. همیشه یک عامل محدود‌کننده بین شما و هدفتان وجود دارد که سرعت‌تان را در رسیدن به هدفتان کم می‌کند و شما موانعی را که برای رسیدن به هدفتان مقابل خود می‌بینید بردارید تا به آن هدف دست پیدا کنید. یادتان باشد که هیچ کس کار بزرگی را به تنهایی انجام نداده است. برای این‌که موفق شوید به کمک خیلی‌ها احتیاج دارید، اما یادتان باشد در هدف‌گذاری‌ها خدا را فراموش نکنید و اهداف اعتقادی و دینی را لحاظ کنید.

یادآور می‌شود، این مؤسسه به نشانی خمینی‌شهر، بلوار شهید منتظری، نبش کوچه ۸۶ واقع شده است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha