جشنواره «پله پله تا خدا» در دانشگاه دامغان برگزار می‌شود
کد خبر: 4098809
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

جشنواره «پله پله تا خدا» در دانشگاه دامغان برگزار می‌شود

جشنواره «پله پله تا خدا» به مناسبت هفته قرآن و عترت در دانشگاه‌ها در دانشگاه دامغان برگزار می‌شود.

جشنواره «پله پله تا خدا»به گزارش ایکنا، جشنواره پله پله تا خدا به مناسبت هفته قرآن و عترت در دانشگاه‌ها از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه دامغان با همکاری کانون‌های رضوی و مهدویت این دانشگاه برگزار می‌شود.

این جشنواره ویژه دانشجویان دانشگاه دامغان برگزار می‌شود و شامل بخش‌های آوایی، هنری، ادبی و معارفی است. علاقه‌مندان به شرکت در بخش آوایی می‌توانند تلاوت تحقیق خود از سوره کوثر تقلید از اساتید عبدالباسط، شحات انور، منشاوی، تلاوت ترتیل آیات 50 تا 65 سوره بقره یا اذان را به صورت صوتی ارسال کنند. آزمون حفظ سوره عادیات و فجر در تاریخ 26 آبان‌ماه برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان بخش ادبی می‌توانند آثار خود را در قالب‌های دلنوشته، شعر و داستان با موضوع انتظار و امام زمان(عج) و دیدار دوباره امام رضا(ع) ارسال کنند. برای شرکت در بخش هنری نیز لازم است، آثار در قالب‌های عکس‌نوشته، کلیپ کوتاه، خوشنویسی، پادکست، نقاشی با موضوع انتظار و امام زمان(عج) و دیدار دوباره با موضوع امام رضا(ع) را ارسال کنند.

بخش معارفی نیز از فایل پی‌ دی اف سوره کوثر و پادکست آن در تاریخ 25 آبان‌ماه ساعت 21 برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای ارسال آثار، مشخصات را به همراه اثر خود به شناسه‌های sara_slimni (بانوان) و meisam_mirzaee (آقایان) ارسال کنند.

بازه ارسال اثر به این جشنواره نیز از 18 تا 29 آبان‌ماه 1401 تعیین شده و آزمون آنلاین آن نیز در 28 آبان‌ماه برگزار خواهد شد. همچنین به نفرات برگزیده و منتخب هر بخش جشنواره، جوائزی به همراه لوح یادبود و تندیس جشنواره اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha