حمله یک گروه تروریستی به بازار مرکزی ایذه + اسامی شهدا
کد خبر: 4100231
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸

حمله یک گروه تروریستی به بازار مرکزی ایذه + اسامی شهدا

در پی ورود یک گروه تروریستی به بازار مرکزی ایذه و تیراندازی به سمت مردم و بسیجیان، در ساعت ۱۹ امروز ۲۵ آبان تاکنون ۵ نفر شهید و ۱۵ نفر مجروح شدند.

حمله تروریستیبه گزارش ایکنا از خوزستان، در پی ورود یک گروه تروریستی به بازار مرکزی ایذه و تیراندازی به سمت مردم و بسیجیان، در ساعت ۱۹ امروز ، چهارشنبه ۲۵ آبان در ابتدا ۴ نفر شهید و ۵ نفر زخمی شدند که پس از دقایقی تعداد شهدا به ۵ نفر  و مجروحان به ۱۵ نفر رسید.

در بین شهدا یک کودک نیز وجود دارد. 

بر اساس این گزارش، پیرو فراخوان‌های روزهای گذشته برای برگزاری تجمع اعتراضی، امروز چهارشنبه ۲۵ آبان ماه ساعت ۱۹ شب، افرادی به صورت پراکنده و در دسته‌های ۴۰ تا ۵۰ نفره در برخی نقاط شهر بویژه در چهارراه هلال احمر تجمع کرده و ضمن سردادن شعارهای هنجارشکنانه اقدام به سنگ پراکنی به عوامل انتظامی کرده که متعاقبا عوامل حاضر در صحنه با شلیک گاز اشک آور نسبت به متفرق کردن تجمع کنندگان اقدام کردند.

در حاشیه همین تجمعات محدود، راکبین دو دستگاه موتور سیکلت در اقدامی تروریستی با سلاح جنگی کلاش ضمن تیراندازی به ماموران حافظ امنیت، موجب شهید و مجروح شدن حدود تعدادی از شهروندان شده که حال برخی مصدومین وخیم است.

همزمان با حمله تروریستی در بازار مرکزی ایذه و شهید و مجروح شدن تعدادی از هموطنان، عده‌ای حوزه علمیه این شهر را به آتش کشیدند. این آتش سوزی آسیب جانی در برنداشت. 

رضا شریعتی ۲۱ ساله، کیان نیک‌پور ۹ ساله، اشرف نیک‌پور ۴۵ ساله و دو آقای جوان مجهول‌الهویه از شهدای حادثه تروریستی ایذه هستند.

علی مولایی ۲۳ ساله و علی محمدی ۶۰ ساله نیز از مجروحان این حادثه به بیمارستان اهواز منتقل شده‌اند.

انتهای پیام
captcha