ثبت‌نام دوره تربیت مربی طرح بشری تا ۴ آذر تمدید شد
کد خبر: 4101915
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲

ثبت‌نام دوره تربیت مربی طرح بشری تا ۴ آذر تمدید شد

‌نام‌نویسی دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم با عنوان «طرح بُشری» که به همت دارالقرآن خانه کارگر برگزار می‌شود تا جمعه ۴ آذرماه تمدید شد.

به گزارش ایکنا، ثبت‌نام طرح ملی بشری به همت دارالقرآن خانه کارگر و با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تا جمعه ۴ آذرماه تمدید شد.

این طرح با روش گفتاری -‌ شنیداری بوده و آسان‌سازی آموزش تلاوت با صدا و لحن خوش، و توجه ویژه به تجوید عملی یعنی فن و هنر تلاوت قرآن براساس تلفظ صحیح حروف و اصوات با لهجه فصیح عربی از دیگر مزیت‌های این طرح است.

فاطمه یاقوتی، مدیر روابط عمومی موسسه رسول عصر ثقلین در خصوص این طرح به ایکنا گفت: پرورش افراد با سطح علمی و آموزشی بالا جهت فعالیت در امور قرآنی از دیگر فواید این طرح است. در لابه‌لای این طرح افراد با استعداد شناسایی و به عنوان مربی به فعالیت می‌پردازند، لذا سعی شده آنچه در بیان قرآن کاربردی است، کوچکترین و کمترین، اما پربازده‌ترین آموزش باشد.

وی درباره اجرای طرح افزود: این دوره تخصصی ۲۱ ساعت آموزشی است که در پنج روز اجرا خواهد شد. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این طرح می‌توانند از طریق ارسال پیام در پیام‌رسان ایتا به نشانی http://eitaa.com/morabianequran یا ارسال عدد ۶۶ به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ یا اینکه با شماره تلفن ۶۶۹۷۸۰۰۱-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha