برگزاری آیین ترتیل‌خوانی قرآن در آستان سبزقبا(ع) دزفول
کد خبر: 4102723
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴

برگزاری آیین ترتیل‌خوانی قرآن در آستان سبزقبا(ع) دزفول

مدیر مرکز افق آستان مقدس حضرت سبزقبا(ع) دزفول گفت: آیین ترتیل‌خوانی، کارگاه قرآن‌آموزی و همچنین ادامه برنامه‌های کرسی تلاوت اذان‌گاهی که از آبان ماه آغاز شده از مهم‌ترین برنامه‌های قرآنی این آستان مقدس در هفته جاری است.

آیین ترتیل‌خوانی قرآنحجت‌الاسلام مهدی زارع، مدیر مرکز افق آستان مقدس حضرت سبزقبا(ع) دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، درباره برنامه‌های آذرماه این مرکز گفت: آغاز برپایی آیین ترتیل‌خوانی و کارگاه قرآن‌آموزی و همچنین ادامه برنامه‌های کرسی تلاوت اذان‌گاهی که از آبان ماه آغاز شده است، از مهم‌ترین برنامه‌های قرآنی آستان مقدس در هفته جاری است.
 
وی افزود: آیین ترتیل‌خوانی یک حزب از قرآن کریم توسط یکی از مرتلین برجسته شهرستان، عصرگاه پنجشنبه ۱۰ آذر ماه از ساعت ۱۷ برپا می‌شود و پس از آن اعلام برنامه کارگاه قرآن‌آموزی را خواهیم داشت. این کارگاه آموزشی، با محوریت آموزش صحیح‌خوانی قرآن و قرائت حمد و سوره، آشنایی با مفاهیم و شناسایی و تشویق استعدادهای قرآنی برگزار خواهد شد.

این مسؤل قرآنی ادامه داد: برگزاری کارگاه قرآن‌آموزی در آستان مقدس به عنوان فرصتی برای آغاز آشنایی عموم زائران با قرائت و مفاهیم قرآن در نظر گرفته شده که توسط دو تن از مربیان قرآن اداره می‌شود و در صورت استقبال با بهره‌گیری از دیگر مربیان قرآن شهرستان، در ادامه خواهد یافت.

زارع همچنین افزود: کرسی تلاوت اذان‌گاهی این هفته آستان مقدس حضرت سبزقبا(ع) نیز جمعه، ۱۱ آذرماه از ساعت ۱۶:۳۰ با تلاوت و اذان امیر حسین جارون، قاری و مؤذن نوجوان برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه‌های قرآنی آستان مقدس حضرت سبز قبا(ع) می‌توانند به کانال اطلاع‌رسانی به نشانی @sabzqabaquran در پیام رسان ایتا مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha