اهدای ۴۷ هزار بسته کمک‌تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند خوزستانی
کد خبر: 4103316
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

اهدای ۴۷ هزار بسته کمک‌تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند خوزستانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از توزیع ۴۷ هزار بسته کمک‌تحصیلی از شروع سال تحصیلی جاری تاکنون بین دانش‌آموزان نیازمند و تحت حمایت در خوزستان خبر داد.

اهدای بسته کمک تحصیلی به دانش آموزانبه گزارش ایکنا از خوزستان، جمال شیبه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان در مراسم توزیع بسته‌های کمک تحصیلی دانش‌آموزی که با مشارکت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب روز گذشته، 7 آذرماه در حاشیه شهر اهواز برگزار شد، گفت: کمیته امداد خوزستان این افتخار را دارد که به 54 هزار دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت خود، خدمات حمایتی ارائه دهد.

وی افزود: امسال از ابتدای شروع سال تحصیلی با مشارکت و کمک‌های خیرین و مراکز نیکوکاری و مجموعه‌های استانی، موفق شدیم قریب به 47 هزار بسته لوازم‌التحریر را بین دانش‌آموزان توزیع کنیم.

شیبه با بیان اینکه علاوه بر آن، به ازای هر دانش‌آموز تحت پوشش نیز مبلغی برای تامین هزینه‌های کتاب درسی و پوشاک مدارس تامین شده است، اضافه کرد: امروز هم با مشارکت مجموعه نفت 10 هزار بسته کمک تحصیلی شامل نوشت‌افزار و کیف و... میان دانش‌آموزان مناطق محروم با اولویت مناطق حوزه استحفاظی نفت و تاسیسات نفتی توزیع شد که جای تقدیر دارد.

وی اظهار کرد: در کمیته امداد معتقد هستیم یکی از مصادیق بارز در زمینه توانمندسازی خانواده‌ها، شناسایی و حمایت استعدادهای تحصیلی خانواده‌های تحت پوشش است تا از این طریق کمک کنیم هیچ دانش‌آموزی به خاطر نداشتن هزینه‌های تحصیلی از درس و تحصیل محروم نشود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان ادامه داد: قطعاً این دانش‌آموزان در آینده می‌توانند ضمن اینکه در جامعه افرادی تاثیرگذار باشند، به خانواده‌های خود هم به لحاظ معیشتی و فرهنگی کمک کنند و خوشبختانه این کار در کمیته امداد در حال انجام است.

انتهای پیام
captcha