قدردانی از خدمات داوطلبانه پزشک مسلمان در انگلیس
کد خبر: 4110063
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

قدردانی از خدمات داوطلبانه پزشک مسلمان در انگلیس

اقدام یک روانپزشک مسلمان که 12 سال است در ایام کریسمس به جای همکاران مسیحی خود در اورژانس خدمت می‌کند، مورد تحسین مردم انگلیس قرار گرفته است.

قدردانی از خدمات داوطلبانه پزشک مسلمان در انگلیسبه گزارش ایکنا به نقل از ابوت اسلام، هر سال، دکتر احمد هنکر، پزشک متخصص سلامت روان، داوطلبانه در تعطیلات کریسمس کار می‌کند تا به همکاران مسیحی خود فرصتی برای لذت بردن از تعطیلات با خانواده خود بدهد.‌ این پزشک مسلمان در 12 سال گذشته در شیفت‌های ایام تعطیل خدمت کرده است.

هنکر در توییتی نوشت: من یک پزشک سلامت روان هستم. در 12 سال گذشته، من شیفت‌ها را برداشته‌ام تا همکاران بتوانند این ایام را در کنار عزیزان خود جشن بگیرند.

وی افزود: امسال من در شب کریسمس، روز کریسمس و روز باکسینگ (تعطیلی روز پس از کریسمس) در بخش روانپزشکی اورژانس کار می‌کنم.

هنکر تنها پزشک غیر مسیحی نیست که داوطلبانه در طول تعطیلات کار می‌کند. مسلمانان سالهاست که در ایام تعطیلات کریسمس و سایر تعطیلات،  داوطلبانه به جای همکاران غیرمسلمان خود خدمت کرده‌اند.

اقدام این پزشک مسلمان با تحسین گسترده در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد. دلینا دی سانتو، یکی از کاربران در توییتی نوشت: این یک عمل بسیار مثبت است؛ خدمت در بخش مراقبت‌های پزشکی از روی عشق و علاقه که شما نسبت به همکاران و بیماران خود در طول تعطیلات انجام می‌دهید. سپاسگزارم

یکی دیگر از کاربران در توییتی نوشت: این از مهربانی شماست. ممنون به خاطر اینکه من را نسبت به انسانیت امیدوار کردید. یک کاربر دیگر هم با تبریک کریسمس نوشت: چه اسطوره‌ای هستید!. رابین ویلیامز آدامز هم در توییتی نوشت: سپاسگزارم و امیدوارم همکاران شما هم در تعطیلات دینی شما همین کار را برای شما انجام دهند.

انتهای پیام
captcha