ماهیت آموزش‌های علمی کاربردی نشات گرفته از نیازهای بازار کار است
کد خبر: 4113283
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
وزیر علوم:

ماهیت آموزش‌های علمی کاربردی نشات گرفته از نیازهای بازار کار است

محمدعلی زلفی‌گل بیان کرد: هویت و ماهیت آموزش‌های علمی کاربردی نشات گرفته از نیازهای بازارکار و حوزه‌های شغلی است و دانشگاه جامع علمی کاربردی از مصادیق بارز دانشگاه‌های مأموریت گرا، کارآفرین و نیاز محور است.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به صورت سرزده از سازمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی بازدید کرد.
 

محمدعلی زلفی گل، ضمن بازدید از سازمان مرکزی این دانشگاه، در جلسه هیات رئیسه حضور یافته و با رئیس و اعضای هیئت رئیسه در مورد مسائل مختلف این دانشگاه گفت‌و‌گو کرد.

وزیر علوم در این جلسه، طی سخنانی اظهار کرد: هویت و ماهیت آموزش‌های علمی کاربردی نشات گرفته از نیازهای بازار کار و حوزه‌های شغلی است و دانشگاه جامع علمی کاربردی از مصادیق بارز دانشگاه‌های مأموریت گرا، کارآفرین و نیاز محور است.

زلفی‌گل خطاب به اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه تصریح کرد: کارهای بسیار خوبی انجام می‌دهید و جزو یکی از دانشگاه‌هایی هستید که ماموریتش کاملا حساب شده است و خوب هم عمل کرده و موفق بوده است.

در ابتدای این جلسه نیز حسین بلندی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، گزارشی از مهمترین فعالیت‌های دانشگاه در یک سال گذشته ارائه کرد.

انتهای پیام
captcha