برگزاری هفتمین دوره طرح «مادران آسمانی» در باغ فیض
کد خبر: 4113854
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

برگزاری هفتمین دوره طرح «مادران آسمانی» در باغ فیض

هفتمین دوره طرح تجلیل از مادران و همسران شهدای باغ فیض طی روزهای 22 و 23 دی‌ماه برگزار می‌شود.

طرح «مادران آسمانی»هفتمین دوره طرح تجلیل از مادران و همسران شهدای باغ فیض با عنوان «مادران آسمانی» به همت ستاد یادواره شهدای باغ فیض پایگاه بسیج شهید علی ناطق نوری برگزار می‌شود.

مرتضی متشرعی، مسئول برگزاری هفتمین دوره طرح تجلیل از مادران و همسران شهدای باغ فیض در گفت‌وگو با ایکنا بیان کرد: در این طرح هدایایی تهیه می‌شود و به نیابت از طرف شهید به مادر یا همسر شهدا تقدیم می‌شود.

وی افزود: در محله باغ فیض حدود ۱۳۵ خانواده شهید حضور دارند که همه ساله اعضای یادواره شهدای محله باغ فیض در قالب این طرح از آن‌ها تقدیر و تجلیل می‌کند. امسال نیز طی روزهای ۲۲ و ۲۳ دی‌ماه در قالب گروه‌های چهار نفره خادمان شهدا به درب منزل مادران و همسران شهدا مراجعه کرده و هدایای تهیه شده را به نیابت از طرف شهید، تقدیم خانواده آن‌ها می‌کند.

متشرعی تصریح کرد: در ابتدای این مراسم، برنامه قرائت زیارت عاشورا اجرا می‌شود و سپس، خادمان شهدا که از سوی تنی چند از بانوان بسیجی محله باغ فیض نیز همراهی می‌شوند، کار اهدای هدایا را آغاز می‌کنند.

وی بیان کرد: ستاد یادواره شهدای محله باغ فیض و پنج شهید گمنام شامل پایگاه بسیج شهید ناطق نوری و امام جماعت و هیئت‌امنای مسجد جامع باغ فیض و همچنین، آستان مقدس امامزادگان سیدجعفر و حمیده خاتون(ع) و خیرانی که در امور خیر مشارکت دارند، است.

انتهای پیام
captcha