آغاز مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن بسیج
کد خبر: 4121755
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

آغاز مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن بسیج

مرحله نهایی بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج از صبح امروز 24 بهمن‌ماه با حضور 304 شرکت کننده در بخش‌های انفرادی، خانوادگی و گروهی آغاز شد.

آغاز مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن بسیج

به گزارش ایکنا، مرحله نهایی بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج از صبح امروز 24 بهمن‌ماه در سازمان بسیج مستضعفین در تهران آغاز شده و تا 26 بهمن‌ماه که زمان برگزاری مراسم اختتامیه است، ادامه خواهد داشت.

این مسابقات در بخش‌های انفرادی، گروهی و خانوادگی و با حضور 304 نفر در دو گروه بانوان و آقایان برگزار می‌شود و شامل ۱۳۲ بانو و ۱۲۰ آقا در بخش انفرادی، ۱۶ خانواده در بخش خانوادگی و ۲۰ گروه در بخش گروهی است.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین امروز 24 بهمن‌ماه رقابت‌ها در بخش‌ خانوادگی طی امروز و فردا در دو نوبت صبح و بعدازظهر در مجتمع پنجم آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.

همچنین در بخش انفرادی و در روز اول این مسابقات در بخش آقایان شاهد برگزاری رقابت در رشته‌های حفظ کل قرآن، قرائت تقلیدی نوجوانان، ترتیل بزرگسالان و صحیفه سجادیه خواهیم بود.

همچنین در بخش بانوان نیز رقابت‌ها در رشته‌های حفظ کل قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برپا و این رویداد در بخش رقابتی طی روزهای 24 و 25 بهمن‌ماه در جریان خواهد بود و مراسم اختتامیه نیز صبح 26 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

در گروه داوری این دوره از مسابقات 23 نفر از داوران ملی و بین‌المللی کشورمان در دو گروه بانوان و آقایان حضور دارند. مسابقات سراسری قرآن بسیج در مراحل مقدماتی، استانی و کشوری طراحی شده و بیش از 118 هزار نفر برای حضور در این رویداد ثبت‌نام کرده‌اند که از بین آنها پس از برگزاری مراحل مختلف 304 نفر به مرحله کشوری راه یافته‌اند.

انتهای پیام
captcha