ارائه دروس علوم انسانی با رویکرد قرآنی در مدرسه کلمه طیبه
کد خبر: 4122342
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

ارائه دروس علوم انسانی با رویکرد قرآنی در مدرسه کلمه طیبه

ستاد حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، کلاس‌های بین رشته‌ای علوم انسانی را با رویکرد قرآنی و به صورت تخصصی در مدرسه کلمه طیبه برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مدرسه تخصصی «کلمه طیبه» از سوی ستاد حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان آغاز به کار کرد. ستاد حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، کلاس‌های بین رشته‌ای علوم انسانی را در مدرسه کلمه طیبه برگزار می‌کند.

این کلاس‌های بین رشته‌ای علوم انسانی با دعوت از اساتید به‌نام کشوری و با انس با قرآن کریم و متون دینی در هر رشته، سرفصل‌های تخصصی علوم دینی را ارائه خواهد شد. جلسات مدرسه کلمه طیبه هر هفته یکشنبه‌ها عصر در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان برگزار می‌شود.

دروس تخصصی رشته‌های علوم انسانی با رویکرد قرآنی؛ اقتصاد حقوق مدیریت علوم تربیتی روانشناسی علوم سیاسی جامعه شناسی است و شرکت برای دانشجویان و اساتید معزز آزاد بوده و شرکت در این کلاس‌ها به منزله گذراندن دو واحد کلاس‌های حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان برای دانشجویان به حساب می‌آید.

شرکت در جلسات برای دانشجویان تهرانی به صورت حضوری و سایر دانشجویان به صورت مجازی است و می‌توانند از طریق لینک زیر شرکت کنند. https://room.nahad.ir/ch/hodat همچنین، علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند از طریق لینک https://hodat.ir/MKT اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha