انتشار پادکست‌ در وصف حسین(ع) و برادر باوفایش + صوت
کد خبر: 4124216
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶

انتشار پادکست‌ در وصف حسین(ع) و برادر باوفایش + صوت

پادکست‌هایی به مناسبت ولادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) از سوی دانشگاه صدا و سیما منتشر شد.

ولادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع)به گزارش ایکنا، پادکست‌هایی به مناسبت ولادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) از سوی کانون قرآن ‌و عترت دانشگاه صدا و سیما منتشر شد.

پادکست میلاد امام حسین(ع) با نویسندگی نگار کاظمیان، گویندگی محبوبه برزگر جهانی، تنظیم‌کنندگی امیر جرقویی و کاور و اکولایزر مریم اشکبار تهیه شده است.

همچنین در تولید پادکست میلاد حضرت ابوالفضل(ع) نیز الهه عابدزاده، به عنوان نویسنده متن، زهرا باخدا، گوینده، سارا رهنما، تنظیم‌کننده و حدیث صادقی جهانی به عنوان کاور و اکولایزر همکاری دارند.

بخشی از این پادکست در ادامه می‌آید: «سلام، دوباره و چند باره سلام، آمده‌ام به پیشگاهت پیشکشی بفرستم و جان مشوشم را به آرام برسانم. فطرس فرشته مثل هر روز روی پشت بام خانه‌ام نشسته و منتظر است، سلامم را به دستش بسپارم تا به درگاهت برساند...».

کد

کارگروه رادیو کانون قرآن و عترت یکی از کارگروه‌های اصلی کانون قرآن دانشگاه صدا و سیماست که در مناسبت‌های مختلف تولیداتی را به صورت پادکست در فضای مجازی منتشر می‌کند.

بخشی از این پادکست را با هم می‌خوانیم: «بسم رب عباس، نوزاد را که در قنداقه پیچیدند در آغوش گرفت و قدم آهسته کرد و خود را به حسنین رسانید، و طفلش را بالای سر آن دو دردانه طواف داد، زیر لب زمزمه کرد من تو را به بلاگردانی و غلامی زادگان زهرا زادم، باشد که مورد قبول خداوند متعال واقع شود...»

کد
انتهای پیام
captcha