تجهیز ۴۵ مدرسه علمیه خوزستان به دارالقرآن
کد خبر: 4124731
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰

تجهیز ۴۵ مدرسه علمیه خوزستان به دارالقرآن

مدیر دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه خوزستان از راه‌اندازی ۴۵ دارالقرآن در سطح مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این واحدها، تمام فعالیت‌های قرآنی حوزه اعم از برنامه‌های آموزشی و ترویجی زیر چتر دارالقرآن قرار می‌گیرد.

دارالقرآن حوزه علمیهحجت الاسلام امیر سیاحی، مدیر دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا، از راه‌اندازی 45 دارالقرآن در سطح مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: مقدمات راه‌اندازی این مراکز از دو هفته گذشته فراهم شد و مسئولان این واحدها نیز مشخص شدند.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از این مراکز قرآنی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مقنی، مدیر قرآن و حدیث معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه و حجت‌الاسلام والمسلمین بلادیان، مدیر حوزه‌های علمیه استان صورت گرفت، افزود: با راه‌اندازی این واحدها، تمام فعالیت‌های قرآنی حوزه اعم از برنامه‌های آموزشی و ترویجی زیر چتر دارالقرآن قرار می‌گیرد.

سیاحی ادامه داد: برگزاری دوره‌های روخوانی، روانخوانی، تفسیر قرآن و حفظ از جمله برنامه‌ها و وظایف این واحدها در حوزه است.

مدیر دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه خوزستان همچنین با اشاره به فعالیت 12 مدرسه علمیه قرآنی در سطح استان گفت: هدف این مدارس تربیت طلاب حافظ قرآن است. چهارشنبه 10 اسفند نشست دانش‌افزایی اساتید حفظ مدارس علمیه قرآنی استان در مرکز مدیریت مدارس علمیه برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام
captcha