دیدار رئیس سازمان دارالقرآن با پیشکسوتان قرآنی خوزستان
کد خبر: 4125780
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

دیدار رئیس سازمان دارالقرآن با پیشکسوتان قرآنی خوزستان

حجت‌الاسلام علی تقی‌زاده، رئیس سازمان دارالقرآن در سفر یک روزه به خوزستان از مؤسسات قرآنی اهواز و شهرستان کارون بازدید و با تعدادی از پیشکسوتان قرآنی و مسئولان استان دیدار کرد. 

نشست رئیس سازمان دارالقرآن الکریم با پیشکسوتان قرآنی خوزستانبه گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام علی تقی‌زاده، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم روز گذشته، 12 اسفند در سفر یک روزه به خوزستان از مؤسسات قرآنی اهواز و شهرستان کارون بازدید و با تعدادی از پیشکسوتان قرآنی و مسئولان استان دیدار کرد. 

وی از مؤسسه قرآنی امام رضا(ع) در اهواز بازدید کرد و در جریان برنامه‌های این مؤسسه قرار گرفت. حجت‌‌الاسلام تقی‌زاده در این دیدار تأکید کرد: در کنار نکات آموزشی، توجه به ابعاد معرفتی و عمل به قرآن نیز ضرورت دارد.

جلسه‌ هم‌اندیشی با جمعی از پیشکسوتان قرآنی استان از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در اهواز بود. تعدادی از پیشکسوتان در این دیدار راهکارهای خود را برای پیشبرد اهداف قرآنی گفتند و خلأها و ظرفیت‌های استان را در این زمینه توضیح دادند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده در این جلسه، برنامه‌های خود را توضیح داد و گفت: اتفاقات خوبی قرار است با پیگیری فراکسیون قرآن مجلس در تخصیص بودجه مناسب فعالیت‌های قرآنی رقم بخورد.

شرکت در جلسه کادر برگزاری مسابقات قرآن دانش‌آموزی قطب دو خوزستان از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام تقی‌زاده در کارون بود. در این جلسه بر هماهنگی و همکاری بیشتر دارالقرآن و اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان تأکید شد. رئیس دارالقرآن در ادامه از مؤسسه باب الحوائج شکاره سه شهرستان کارون بازدید کرد. 

دیدار با مدیرکل روستایی استانداری خوزستان و مدیرکل امور شهری و شوراهای استانی دیگر برنامه رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در استان بود. تعامل برای استفاده متقابل از ظرفیت‌های دارالقرآن و استانداری به منظور پیشبرد اهداف قرآنی موضوع این دیدارها بود. 

انتهای پیام
captcha