فعالان قرآنی لرستان بیمه می‌شوند
کد خبر: 4127303
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹

فعالان قرآنی لرستان بیمه می‌شوند

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت لرستان از فراهم شدن بیمه فعالان قرآنی این استان خبر داد و گفت: با توجه به تغییر نرخ حق بیمه پرداختی و افزایش سنواتی آن فعالان قرآنی استان حتی‌الامکان تا پایان سال‌ جاری جهت ثبت‌نام مراجعه کنند.

بیمه فعالان قرآنیروح‌الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان اظهار کرد: طبق قرارداد اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور با صندوق بیمه روستائیان و عشایر، فعالان مؤسسات و تشکل‌های قرآنی می‌توانند از شرایط بیمه بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه شرایط بیمه شدن فعالان مؤسسات، تشکل‌های قرآنی، مساجد، خانه‌ها و جلسات قرآنی داشتن ۱۸ تا ۵۰ سال سن و فعالیت مستمر قرآنی است، اضافه کرد: هر فردی که در قالب مؤسسات مردمی و تشکل‌ها، خانه‌های قرآن و جلسات خانگی قرآن فعالیت داشته است با تأیید نهاد مربوطه و تأیید نهایی اتحادیه مؤسسات قرآنی در استمرار فعالیت می‌تواند از مزایای بیمه بهره‌مند شود.

بلواسی با بیان اینکه فعالان قرآنی استان لرستان برای ثبت‌نام بهره‌مندی از شرایط بیمه می‌توانند به نزدیک‌ترین مؤسسه، خانه قرآن یا ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان مراجعه کنند، افزود: علاقه‌مندان به بهره‌مندی از این ظرفیت همچنین می‌توانند به‌صورت مستقیم به دفتر اتحادیه مؤسسات قرآنی واقع در تبلیغات اسلامی لرستان یا با شماره‌های ۰۶۶۳۳۲۲۶۳۶۸ در ساعت اداری و شماره ۰۹۳۳۷۲۴۲۷۰۳ در پیام‌رسان ایتا تماس بگیرند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت لرستان گفت: با توجه به تغییر نرخ حق بیمه پرداختی و افزایش سنواتی آن فعالان قرآنی استان حتی‌الامکان تا پایان سال‌ جاری جهت ثبت‌نام مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha