تیزر پویش ملی «فردوس» منتشر شد + فیلم
کد خبر: 4135494
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲

تیزر پویش ملی «فردوس» منتشر شد + فیلم

تیزر پویش ملی «فردوس» برای دعوت از هنرمندان جهت خلق آثار با مضامین دینی و قرآنی توسط دارالقرآن تبلیغات اسلامی خوزستان منتشر شد.

پویش ملی «فردوس»به گزارش ایکنا از خوزستان، فراخوان پویش ملی «فردوس» (قرآن در آیینه هنر) اسفندماه 1401 از سوی نهادهای قرآنی خوزستان منتشر شد. 

طبق فراخوان اعلام شده: با توجه به اهمیت و جایگاه هنر در ایجاد جذابیت و کمک به انتقال مفاهیم و معانی والای میراث مکتبی و منابع اصیل دینی، همچنین تاکید و تایید این جایگاه و رسالت از سوی امامین انقلاب در بیانات مختلف، لزوم توجه به مقوله هنر اصیل و همچنین ابزارهای هنری روز در راستای کار فرهنگی و مکتبی، پویش ملی «فردوس» با محوریت قرآن در آیینه هنر به همت نهادهای قرآنی خوزستان راه اندازی شد.

فراخوان آثار هنری در رشته‌های: نماهنگ، فیلم و کلیپ، عکس، گرافیک و موشن، وبلاگ نویسی، پوستر، نقاشی، نقاشی دیجیتال، تایپوگرافی، خطاطی و تذهیب، شعر، داستان خلاقیت در هنرهای آوایی، مناجات خوانی قبل اذان و بخش آزاد اعلام شده است.

منابعی که برای تولید آثار هنری مورد توجه است به ترتیب اولویت: قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و موسوعه‌های روایی هستند. آثار مرتبط با حوزه بانوان و خانواده حائز امتیاز ویژه‌ای هستند.

جوایز این پویش شامل 10جایزه 20 میلیون ریالی و 50 جایزه 2 میلیون ریالی است.

مهلت ارسال آثار تا 11 اردیبهشت است. علاقه مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به شناسه @FERDOS1402 در پیام رسان ایتا مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha