پویش ملی «فردوس» تمدید شد
کد خبر: 4137760
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
تا ۲۲ اردیبهشت

پویش ملی «فردوس» تمدید شد

مدیر دارالقرآن تبلیغات اسلامی خوزستان از تمدید فراخوان پویش ملی «فردوس» (قرآن در آیینه هنر) تا جمعه، ۲۲ اردیبهشت خبر داد.

پویش ملی «فردوس»حجت‌‍‌الاسلام سعید حردانیان، مدیر دارالقرآن تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا، از تمدید پویش ملی «فردوس» (قرآن در آیینه هنر) خبر داد و گفت: مهلت ارسال اثر به این پویش تا جمعه، 22 اردیبهشت تمدید شد. 

وی با بیان اینکه پویش ملی «فردوس» با محوریت قرآن در آیینه هنر به همت نهادهای قرآنی خوزستان راه اندازی شده است، از عموم مردم و هنرمندان خواست آثار خود را در رشته‌های نماهنگ، فیلم و کلیپ، عکس، گرافیک و موشن، وبلاگ نویسی، پوستر، نقاشی، نقاشی دیجیتال، تایپوگرافی، خطاطی و تذهیب، شعر، داستان، خلاقیت در هنرهای آوایی، مناجات خوانی قبل اذان و نیز در بخش آزاد، به دبیرخانه این پویش ارسال کنند.

حردانیان افزود: منابعی که برای تولید آثار هنری در این پویش مورد توجه است به ترتیب قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و موسوعه‌های روایی هستند و آثار مرتبط با حوزه بانوان و خانواده حائز امتیاز ویژه‌ای در این پویش هستند.

مدیر دارالقرآن تبلیغات اسلامی خوزستان درباره هدف راه‌اندازی این پویش نیز گفت: این پویش با هدف فراخوان و شناسایی ظرفیت‌های جامعه قرآنی و هنری، جذب و جهت‌دهی ظرفیت‌های هنری و قرآنی در راستای رسالت‌های قرآنی و مکتبی و استفاده از ظرفیت هنر به عنوان محملی برای رساندن مفاهیم قرآنی و روایی برای ایجاد جذابیت هر چه بیشتر و ارتباط عمیق‌تر با مخاطب و همچنین استخراج آثار هنری فاخر از محتوای متنی میراث مکتبی شیعه، به عنوان نمادهای جذاب در بستر رسانه در سطح جهانی راه اندازی شده است. 

حردانیان در پایان گفت: پس از پایان مهلت اعلام شده، آثار رسیده به دبیرخانه توسط هیئت داوران مورد ارزیابی و امتیازدهی قرار می‌گیرد. جوایز این پویش شامل ۱۰ جایزه ۲۰ میلیون ریالی و ۵۰ جایزه ۲ میلیون ریالی است.

علاقه‌مندان جهت ارسال اثر و کسب اطلاعات بیشتر به شناسه @FERDOS۱۴۰۲ در پیام رسان ایتا مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha