آغاز ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن ستاد وزارت نفت
کد خبر: 4136822
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

آغاز ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن ستاد وزارت نفت

ثبت‌نام سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ستاد وزارت نفت ویژه کارکنان و خانواده‌های ایشان در ۸ گروه سنی و ۱۱ رشته قرآنی شامل حفظ، قرائت، ترتیل، صحیح‌خوانی، مفاهیم قرآنی و نهج‌البلاغه، اذان و قصه‌گویی برگزار می‌شود.

فوری//آغاز ثبت‌نام سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ستاد وزارت نفتمحسن قاسمی، کارشناس قرآنی ستاد وزارت نفت در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ستاد وزارت نفت، گفت: دو دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم ستاد وزارت نفت برگزار شد که مقدمه‌ای برای شناسایی و جذب کارکنان و خانواده‌هایی  بود که علاقه‌مند به فعالیت‌ها و حضور در برنامه‌های قرآنی هستند.

وی افزود: بعد از برگزاری این مسابقات شاهد برگزاری کلاس‌های قرآن و محافل قرآنی در زیر مجموعه‌های ستاد وزارت نفت بودیم. هرچند این اقدامات کافی نیست و در ابتدای راه قرار داریم، اما امیدواریم با استمرار و پشتکار مسئولان قرآنی و نمایندگان قرآنی ستاد وزارت نفت وضعیت بهتر شود.

قاسمی بیان کرد: در حال حاضر ثبت‌نام سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ستاد وزارت نفت آغاز شده است و همانند دوره‌های قبل مسابقات ویژه کارکنان و خانواده‌های ایشان در ۸ گروه سنی و ۱۱ رشته قرآنی که شامل حفظ، قرائت، ترتیل، صحیح‌خوانی، مفاهیم قرآنی و نهج‌البلاغه، اذان و قصه‌گویی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ویژگی اصلی این دوره از مسابقات این است که فضای مسابقه و رشته‌ها طوری دیده شده که جنبه آموزشی داشته باشد و صرفاً رقابت در آن مطرح نباشد، گفت: تلاش می‌کنیم تا این شیوه به نوعی موجب رشد و ارتقای شرکت‌کنندگان شود.

کارشناس قرآنی ستاد وزارت نفت بیان کرد: بعد از برگزاری مسابقات و اعلام نتایج، نفرات برگزیده در گروه کارکنان مربوط به رشته‌های حفظ قرائت، ترتیل، مفاهیم و اذان به مرحله بعد یعنی مسابقات وزارت نفت راه می‌یابند.

وی اظهار کرد: مهلت ثبت نام در این دوره از مسابقات تا 25 اردیبهشت‌ماه است و علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند به پایگاه اینترنتی دارالقرآن وزارت نفت مراجعه کنند.

فوری//آغاز ثبت‌نام سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ستاد وزارت نفت

انتهای پیام
captcha