شرکت نمایندگان خوزستان در مسابقات قرآن فرهنگیان کشور
کد خبر: 4148258
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶

شرکت نمایندگان خوزستان در مسابقات قرآن فرهنگیان کشور

9 نفر از فرهنگیان استان خوزستان در هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور حضور خواهند داشت.

هشتمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش استان خوزستان  در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با بیان اینکه 9 فرهنگی از استان خوزستان به هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور راه یافتند، گفت: در مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات تعداد 10 نفر از فرهنگیان استان خوزستان در رشته‌های حفظ کل، حفظ ده جزء، قرائت تحقیق، نهج‌البلاغه و روش تدریس احکام حضور داشتند که 9 نفر موفق شدند به مرحله نهایی راه یابند.

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش استان خوزستان بیان کرد: علی حزبیان از شهرستان شادگان و محمد سیلاوی از شهرستان کارون در رشته حفظ ده جزء، عبدالله میاحی از شهرستان کارون در رشته حفظ کل قرآن کریم و عبدالامام حمادی در رشته نهج‌البلاغه از سوسنگرد در بخش آقایان و سنا منبوهی از شهرستان کارون در رشته قرائت تحقیق، زهرا محمدعلی‌نژاد در رشته حفظ کل، نزیهه جنامی در رشته حفظ ده جزء، نوال حزباوی در رشته نهج‌البلاغه و نسیم نیرومند در رشته روش تدریس احکام در بخش بانوان نمایندگان استان خوزستان در هشتمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز فرهنگیان هستند.

وی ادامه داد: مرحله استانی مسابقات قرآن فرهنگیان در این دوره در سطح بالایی برگزار شد و رقابت در رشته‌های حفظ و قرائت بسیار به هم نزدیک بود و امید بالایی برای کسب رتبه در رشته‌های حفظ و قرائت توسط نمایندگان استان وجود دارد.

بلاسم گفت: براساس آیین‌نامه مسابقات، شرکت‌کننده حائز رتبه اول دورشته قرائت تحقیق و حفظ کل بدون شرکت در مسابقات استانی به مسابقات قرآن اوقاف راه خواهد یافت.

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش استان خوزستان اظهار کرد: هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور در ۵ رشته از ۳۰ خرداد به میزبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی، در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام
captcha