راه‌اندازی پویش «تکریم قرآن کریم» در هیئات مذهبی
کد خبر: 4157234
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱

راه‌اندازی پویش «تکریم قرآن کریم» در هیئات مذهبی

مرکز قرآن کریم سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی همزمان با برپایی خیمه‌های عزای سیدالشهداء(ع) و به جهت تکریم کلام الله مجید، پویش #تکریم_قرآن_کریم را در سراسر کشور ویژه هیئات و تکیه‌های مذهبی برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا، یکبار دیگر اقدام رذیلانه و شنیعانه فردی فرومایه در کشور پَست و مُغرض سوئد در سوزاندن کتاب آسمانی مسلمانان جهان در ایام ماه محرم، ماه حزن و اندوه اهل بیت(ع) موجب جریحه‌دار شدن احساسات جامعه میلیاردی مسلمانان در سراسر جهان و باعث بروز انزجار و خشم و نفرت مسلمانان شد.

برهمین اساس مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی با عنایت به برپایی خیمه‌های عزای سیدالشهداء(ع) در اقصی نقاط میهن اسلامی، پیشنهاد دارد به جهت تکریم کلام الله مجید، هر شب ساعت ۸ آیات نورانی قرآن کریم در خیمه‌ها و تکیه‌ها پخش و با عنوان پویش #تکریم_قرآن_کریم اهتمام ویژه‌ای در سراسر کشور صورت پذیرد.

برهمین اساس این مرکز از تمامی فعالان مجازی و جامعه اسلامی دعوت کرده است تا این پویش را در فضای مجازی ارسال کنند تا به دست مسئولان هیئات مذهبی و خیمه‌های عزای اباعبدالله الحسین(ع) برسد و صوت نورانی قرآن هر شب در کشور طنین‌انداز شود و با این اقدام عملی به دشمنان دین و قرآن بفهمانیم کلام نورانی خدا در دل و قلب همه ما جاری و ساری است و هیچ‌کسی نمی‌تواند مانع از عشق و علاقه به ساحت مقدس این کتاب آسمانی شود.

انتهای پیام
captcha