شورای عالی انجمن خادمان قرآن تشکیل می‌شود
کد خبر: 4161964
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
پورمعین:

شورای عالی انجمن خادمان قرآن تشکیل می‌شود

دبیر موقت انجمن خادمان قرآن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ضرورت تشکیل شورای عالی انجمن در آینده‌ای نزدیک اظهار کرد: این شورا به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور رؤسا و دبیران پنج مجمع تخصصی و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل جلسه می‌دهند تا سیاست‌ها و برنامه‌های کلان انجمن خادمان قرآن و مجامع تخصصی را به تصویب نهایی برسانند.

محمدرضا پورمعین، دبیر موقت انجمن خادمان قرآن جمهوری اسلامی ایران

محمدرضا پورمعین، دبیر موقت انجمن خادمان قرآن جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: این انجمن در پی تخصیص زمینی از سوی وزارت راه و شهرسازی و با حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. مذاکرات و مقدمات آن صورت گرفته است و در آینده‌ای نزدیک تفاهم‌نامه‌ای به این منظور امضا می‌شود.


بیشتر بخوانید:


وی با اشاره به ضرورت تشکیل شورای عالی انجمن خادمان قرآن کریم در آینده‌ای نزدیک اظهار کرد: این شورا به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور رؤسا و دبیران پنج مجمع تخصصی، معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل جلسه می‌دهند تا سیاست‌ها و برنامه‌های کلان انجمن خادمان قرآن و مجامع تخصصی به تصویب نهایی برسد.

انجمن خادمان قرآن

پورمعین با تأکید بر اینکه امیدواریم در جلسات اول، دبیرکل این انجمن انتخاب شود، اضافه کرد: شورای عالی انجمن خادمان قرآن به دلیل اینکه نمایندگان مجامع و رؤسا و دبیران آن مشخص نبود، تشکیل نشد، اما پس از تشکیل این مجامع، امیدواریم به زودی شاهد تشکیل آن با حضور وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی باشیم.

انتهای پیام
captcha