بیانیه جمعی از دانشجویان فارس در محکومیت حادثه حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 4163009
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳

بیانیه جمعی از دانشجویان فارس در محکومیت حادثه حرم شاهچراغ(ع)

دانشجویان شرکت‌کننده در «طرح حامیم» استان فارس طی بیانیه‌ای حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) را محکوم کردند.

محکومیت حادثه حرم شاهچراغ(ع)، دانشجویان طرح حامیمبه گزارش ایکنا از فارس، در پی حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، دانشجویان شرکت‌کننده در دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه‌های استان فارس با عنوان طرح «حامیم 2» بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ؛

هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. (سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹)

بار دیگر حریم امن سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت، بارگاه منور حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) در شهر شیراز، شاهد اقدام تروریستی جنایتکارانه بود که باعث به شهادت رساندن و مجروح شدن جمعی از هموطنان عزیزمان شد.

دشمنان ملت مسلمان ایران که در عرصه های نبرد شکست خورده و توان مبارزه رودررو با رزمندگان اسلام را ندارند، به قصد انتقام‌، سلاح خود را روی مردم بیگناه گرفته اند و به خیال خود می توانند با این اقدامات وحشیانه اهداف خصمانه خود را پیش ببرند.

طراحان خارجی این جنایات و فریب خوردگان داخلی باید بدانند که هرگونه اقدام کور و ذلیلانه بر علیه انقلاب اسلامی ایران به عنوان بزرگترین انقلاب دینی جهان محکوم به شکست است و هیچ گونه خللی در اقتدار و اراده پولادین این ملت وارد نمی‌کند و برعکس، تقویت و تثبیت مبانی و آرمان‌های انقلاب را به دنبال دارد.

ما جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز، فسا، جهرم، گراش، دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دانشگاه جهرم و آموزش عالی فسا، دانشگاه فنی و حرفه‌ای و جهاد دانشگاهی در جوار بارگاه ملکوتی ثامن‌الائمه حضرت امام رضا (ع) ضمن تجدید میثاق دوباره با ولایت فقیه و ابراز همدردی با خانواده شهدا و مجروحین، این حادثه تروریستی را محکوم کرده و دلسوزانه از دستگاه های امنیتی کشور می خواهیم با جدیت بیشتر تحرکات گروهک‌های تروریستی را رصد کرده و برخورد قاطعانه با عاملین، حامیان و مشوقان این جنایت را داشته باشد.

دنیا بداند؛ عَلَم این انقلاب به زودی به دست صاحب اصلی خود خواهد رسید و تا آن زمان، ما جوانان دانشجو؛ بیدار‌تر و با بصیرت‌تر از قبل، با سلاح علم و ایمان برای روشنگری و تبیین مواضع انقلاب و پیشرفت همه جانبه‌ کشور عزیزمان تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha