عقب‌راندن لایه به لایه دشمن؛ نتیجه هم‌زیستی ملت ایران با بحران‌ها + صوت
کد خبر: 4168277
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۸
سردار نقدی در گفت‌وگو با ایکنا تأکید کرد:

عقب‌راندن لایه به لایه دشمن؛ نتیجه هم‌زیستی ملت ایران با بحران‌ها + صوت

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار مردم استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی گفت: امروز مردم ایران به خاطر اینکه انواع بحران‌ها را تجربه کرده‌، موفق شده‌ دشمنانش را لایه به لایه عقب براند و آنها را با شکست مواجه کند.

سردار نقدی

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته در دیدار مردم استان‌های سیستان‌وبلوچستان و خراسان جنوبی با ایشان فرمودند: «معلومات اطلاعاتی ما به ما می‌گوید که دولت آمریکا در این کشور، مجموعه‌ای با اسم گروه بحران درست کرده است؛ با مأموریت بحران‌سازی در کشورها از جمله ایران؛ تا بگردند نقاطی را که در کشور به نظر آنها موجب می‌شود بحران درست بشود، تحریک کنند‌. آنها با فکر و مطالعه به این نتیجه رسیدند که در ایران چند نقطه بحران‌ساز وجود دارد: اختلافات قومی، تفاوت‌های مذهبی و مسئله جنسیت و زن که باید اینها را برای بحران‌سازی تحریک کرد. این برنامه آمریکاست و شتر در خواب بیند پنبه دانه‌‌‌!»

سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا، با بیان اینکه  ملت ایران در 44 سال گذشته وسط آتش و معرکه و بحران‌ها زندگی کرده‌اند، گفت: استکبار نمی‌خواهد که این بحران‌ها پایان بپذیرد تا موقعیت سلطه‌گری او از دست نرود.


بیشتر بخوانید:

وی افزود: دشمن زور می‌زند و تلاش می‌کند موقعیت تسلط، سلطه‌گری و چپاول خودش را از دست ندهد ولی همیشه شکست خورده و 44 سال است که در زنجیره شکست قرار دارد ولی در مقابل ملت ایران در زنجیره پیروزی قرار دارد و ان‌شاءالله این پیروزی‌ها تا رسیدن به هدف نهایی ادامه خواهد داشت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توجه به جهاد تبیین را به عنوان یک ابزار مهم و کارآمد در مقابله با توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن دانست و گفت: مهمترین عاملی که موجب شده دشمن در این 44 سال شکست بخورد، روشنگری‌ها و تبیین‌ها بوده و با استفاده از این ابزار مردم ایران توانسته‌اند لایه به لایه دشمن را عقب برانند.

نقدی با اشاره به نوع مبارزات ملت ایران با دشمن در روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ما در روزهای اول انقلاب با کسانی مبارزه می‌کردیم که ظاهر به شدت ضدآمریکایی و ضداستکباری بودند، ولی در اصل دشمن خود را پشت اینها پنهان کرده بود و افرادی را به میدان فرستاده بود که عنوان ضدآمریکایی را یدک می‌کشیدند. مثلاً صدام شخصیت ضدآمریکایی به خود گرفته بود و تا زمانی که امام راحل از عنوان صدام آمریکایی نام نبرده بودند کسی باور نمی‌کرد صدام عنصر آمریکا در منطقه است و یا وقتی ایشان از واژه کمونیست‌های آمریکایی استفاده کردند، تعجب همه را برانگیخت چون همه کمونیست‌ها را مظهر مبارزه با آمریکا می‌دانستند.

ملت ایران همه لایه‌های دشمنی را از بین برد

وی اضافه کرد: ماهیت و واقعیت همه اینها آمریکایی بود؛ یعنی در واقع آمریکا و استکبار چندین لایه خودش را پشت اینها پنهان کرده بود و سربازهایی را به میدان فرستاد که خیلی چهره موجه ضداستکباری و ضدامپریالیستی داشتند ولی ملت ایران به واسطه خون شهدا و روشنگری علما و روشنگری روشنفکران جامعه همه این لایه‌ها را کنار زده و اکنون به خود آمریکا و رژیم صهیونیستی رسیده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان گفت: امروز مخالفان جمهوری اسلامی ایران چون توان مواجهه مستقیم با ما را ندارند با خود آمریکا و رژیم صهیونیستی جلسه می‌گذارند و از آنها می‌خواهند با جمهوری اسلامی مقابله کنند، در صورتی که در گذشته آمریکا اینها را به میدان می‌فرستاد و پشت اینها پنهان می‌شد. زمانی به خاطر وجود لایه‌های متعدد دشمنی، جبهه اصلی دشمن مشخص نبود ولی امروزه چون این لایه‌ها را کنار زده‌ایم از پیچیدگی‌های مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی کاسته شده و مستقیم می‌دانیم دشمن و دوست چه کسانی هستند و به همین خاطر است اگر آمریکا و رژیم صهیونیستی هر اشتباهی مرتکب شوند با واکنش سریع و به موقع ما روبه‌رو خواهند شد.

کد

گفت‌وگو از سعید امینی

انتهای پیام
captcha