تشرف قاری برتر مسابقات اندونزی به حرم عبدالعظیم حسنی(ع) + عکس
کد خبر: 4168295
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶

تشرف قاری برتر مسابقات اندونزی به حرم عبدالعظیم حسنی(ع) + عکس

سیدمصطفی حسینی؛ قاری بین‌المللی و رتبه نخست مسابقات قرآن کریم اندونزی، پس از بازگشت به میهن اسلامی به زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) رفت.

تشرف قاری برتر مسابقات اندونزی به حرم عبدالعظیم حسنی(ع)به گزارش ایکنا، سیدمصطفی حسینی؛ قاری ممتاز و بین‌المللی کشورمان از استان قزوین که توانست رتبه نخست سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم کشور اندونزی در رشته قرائت تحقیق را از آن خود کند، روز گذشته یکشنبه 19 شهریور در میان استقبال مدیران  و مسئولان امور قرآنی کشور به میهن بازگشت.



وی پس از مراسم استقبال که در فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) از وی به عمل آمد، بلافاصله برای زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و دیدار با برخی از مسئولان این بارگاه ملکوتی به همراه خانواده، به شهر ری رفت.

سیدمصطفی حسینی در بدو تشرف به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مورد استقبال معتز آقایی؛ رئیس مرکز امور قرآنی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) و محمدحسن موحدی از قاریان جوان و ممتاز کشور قرار گرفت و سپس به قصد زیارت وارد رواق متبرکه حضرت عبدالعظیم(ع) شد و علاوه بر زیارت مضجع شریف حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، ضریح امامزاده طاهر(ع) و ضریح امامزاده حمزه(ع) را نیز زیارت کرد.

تشرف قاری برتر مسابقات اندونزی به حرم عبدالعظیم حسنی(ع) + عکس

برنامه بعدی قاری برتر مسابقات قرآن اندونزی، بازدید از مرکز آموزش قرآن آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) بود و پس از آن، سیدمصطفی حسینی با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محسن عرفاتی؛ معاون علمی و فرهنگی حرم عبدالعظیم(ع) دیدار و دفتر یادبود آستان عبدالعظیم حسنی(ع) را امضاء کرد.

تشرف قاری برتر مسابقات اندونزی به حرم عبدالعظیم حسنی(ع)

همچنین در حاشیه این زیارت و دیدار، سیدمصطفی حسینی بر سر مزار برخی از چهره‌های مذهبی و سیاسی از جمله مرحوم آیت‌الله محمدی ری شهری؛ تولیت فقید حرم عبدالعظیم حسنی(ع) حاضر شد و با قرائت فاتحه‌ای یاد ایشان را گرامی داشت.


  

انتهای پیام
captcha