انتفاضه الاقصی پاسخی به بن‌بست در روند سازش بود
کد خبر: 4172229
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵
حماس:

انتفاضه الاقصی پاسخی به بن‌بست در روند سازش بود

جنبش مقاومت اسلامی حماس در سالروز انتفاضه الاقصی تأکید کرد که این انتفاضه پاسخی به بن‌بست موجود در روند سازش بوده است.

به گزارش ایکنا به نقل از وبگاه مقاومت اسلامی حماس، حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد که انتفاضه الاقصی پاسخی عملی و میدانی به تلاش‌ها برای ایجاد واقعیت‌هایی جدید در فلسطین و سازش با دشمن صهیونیستی و بهبود اوضاع اقتصادی این رژیم بود.

وی امروز شنبه در سخنانی در همایش جوانان «بیست و سومین سالروز انتفاضه الاقصی...خیزش ادامه‌دار جوانان» اظهار کرد که مقاومت و فعالیت میدانی موجب تقویت حضور و جایگاه قضیه فلسطین در تمامی محافل و مقابله با پروژه عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی خواهد شد که مدتی است در منطقه به اجرا گذاشته شده است.

حازم قاسم با بیان اینکه انتفاضه الاقصی پس از به بن‌بست رسیدن کامل مسیر سازش با دشمن صهیونیست اتفاق افتاد، تأکید کرد که جوانان نقش بارزی در انتفاضه الاقصی داشتند زیرا بیشتر شهدای انتفاضه از قشر جوان بودند.

سخنگوی جنبش حماس یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انتفاضه الاقصی را بیرون راندن اشغالگران از نوار غزه و بخشی از کرانه باختری عنوان کرد و گفت: این انتفاضه موجب وارد آوردن ضرباتی سخت به دشمن شد تا جایی که ماندن در غزه را برای این رژیم بسیار پرهزینه می‌کرد و در نهایت رژیم اشغالگر وادار به فرار از غزه شد.

انتهای پیام
captcha