گردهمایی مربیان طرح «بشری» در بندر ماهشهر برگزار شد
کد خبر: 4178937
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

گردهمایی مربیان طرح «بشری» در بندر ماهشهر برگزار شد

گردهمایی مربیان و قرآن‌آموزان طرح «بشری» آموزش نوین قرآن کریم در شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد.

گردهمایی مربیان طرح بشری در بندرماهشهرعلی‌اصغر ارشدی‌فر گاموری، روابط عمومی شورای هماهنگی جلسات قرآن بندرماهشهر در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با اشاره به دیدار مربیان و قرآن‌آموزان شرکت‌کننده در دوره آموزشی طرح بشری (آموزش نوین قرآن کریم) با استادان کشوری این طرح قرآنی در ماهشهر گفت: در این دیدار که طی این هفته انجام شد، استادان طرح بشری در مورد اهداف کلی این طرح سخن گفتند و تعدادی از مربیان طرح از نحوه اجرای طرح بشری و مشکلات اجرای آن سخن گفتند.

وی اظهار کرد: در این برنامه همچنین به ۲۶ نفر از مربیان طرح بشری مدارک مربی‌گری اعطا شد. محمود قنواتی، قاسم غالب نژاد، نعمت‌الله عساکره، مهدی حیدری، اصغر جابری‌پور، علی البوعبادی، نرگس غبیشاوی، زینب شجاعی‌پور، رقیه حیدری دوست، آذر زنگنه، فاطمه گرگی، پریا بندری، شاهزنان غلامزاده دیلمی، خدیجه قنواتی، هما آقاجری، معصومه شعبانی، مریم عموری، وجیهه آلبوغبیش، خیریه جمالی، کلثوم شمسی زاده، مریم متوری، مهناز منصوری، پروین قنبریان، فریده آرام، زینب عزیزی نژاد و طوعه مکیان مربیانی بودند که مدرک مربی‌گری دریافت کردند.

ارشدی‌فر افزود: در ادامه اساتید طرح بشری با حضور در شهر زهره (چم خلف عیسی) از توابع شهرستان هندیجان با مربیان و قرآن آموزان آموزش نوین قرآن دیداری داشتند و تعدادی از فعالان قرآنی روستاهای هندیجان با لوح تقدیر از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل شدند. در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالحمید حسینی، امام جمعه شهرستان هندیجان، بخشدار شهر زهره و مسئولین فرهنگی این شهر نیز حضور داشتند.

روابط عمومی شورای هماهنگی جلسات قرآن بندرماهشهر در پایان با اشاره به استقبال ۳۰۰۰ نفری قرآن آموزان در این شهرستان و روستاهای هندیجان از طرح بشری گفت: طرح بشری، تیرماه ۱۴۰۱ در بندر ماهشهر اجرا شد و ابراهیم کرمانی‌نژاد، مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فاطمه بخشی و خدیجه بخشی، حافظان کل قرآن کریم از تهران مدرسان این دوره بودند.

انتهای پیام
captcha