حمایت اتحادیه مؤسسات استان تهران از مربیان حفظ قرآن در مساجد
کد خبر: 4181342
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳

حمایت اتحادیه مؤسسات استان تهران از مربیان حفظ قرآن در مساجد

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان تهران طی پیامی ضمن قدردانی از میهمانان و میزبانان اجتماع بزرگ حافظان قرآن بر آمادگی این اتحادیه جهت حمایت از مربیان و حافظان قرآن برگزارکننده دوره‌های حفظ در مساجد و منازل تأکید کرد.

مربیان برگزارکننده کلاس حفظ در مساجد

به گزارش ایکنا، پیرو برگزاری  نخستین اجتماع بزرگ حافظان قرآن کریم استان تهران با عنوان «حافظان قرآن، حافظان حقیقت» در مصلای امام خمینی(ره) با حضور جمعی از حافظان قرآن کریم یک جزء تا حفظ کل، سیدحسن دهقان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران، ضمن تشکر از میهمانان این تجمع باشکوه و حاضران در این اجتماع از برگزارکنندگان و میزبانان آن قدردانی کرد. متن این پیام در ذیل آمده است؛

«اجتماع بزرگ حافظان قرآن کریم که پس از سال‌ها با توجه به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن که با حضور پر شور حافظان یک جزء تا کل قرآن در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، بیانگر روحیه، انگیزه، توان و ظرفیت تشکل‌های مردمی در تحقق منویات رهبری است.

همانطور که شاهد بودیم، با یک فراخوان محدود، این چنین جمعیتی نه فقط از تهران که از دیگر استان‌های کشور حضور یافتند و قطعا با توجه به این انگیزه، ظرفیت و برنامه‌ریزی جامع و کامل‌تر، ان‌شاءالله منویات رهبری برای تربیت ۱۰ میلیون حافظ محقق خواهد شد.

در همین راستا، شایسته است از میزبان این اجتماع، جناب حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدجواد زهرایی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، اساتید، روحانیت و همچنین مدیران مؤسسات و تشکل‌ها و فعالان قرآنی که با مشارکت و حضور پررنگ خود در این مراسم، باعث شکوه و عظمت این اجتماع شدند، تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت استان تهران، آمادگی خود را جهت حمایت از مربیان و حافظان قرآنی که در مساجد و منازل دوره‌های حفظ قرآن را برگزار می‌کنند، اعلام می‌دارد و در حد توان خود در راستای تحقق منویات رهبری از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد.

امید است با برنامه‌ریزی مدون و حمایت‌ها و اقدامات مؤثر سازمان‌های بالادستی و دیگر سازمان‌های مرتبط با موضوع حفظ تخصصی قرآن کریم، گام‌های چشمگیری در این راه برداریم و باعث خشنودی و رضایت امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری فراهم شود. ان‌شاءالله»

انتهای پیام
captcha